Graviditetssymptomer hvor tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juli 2021

Anonym trådstarter

Hvilke tidlige symptomer på graviditet havde I og hvor tidligt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2021

JJ0702

Anonym skriver:

Hvilke tidlige symptomer på graviditet havde I og hvor tidligt? 

Mine symptomer startede omkring 3+6.

Meget ømme bryster, en smule halsbrand og mens lignende smerter. Havde min kæreste ikke nævnt noget, havde jeg ikke engang testet, for jeg tænkte det bare var min mens der var på vej.

Testede positiv 4+2 

Anmeld Citér

25. juli 2021

Babybaby2022

Havde mens murren da jeg var 3+4 og var sikker på min mens var på vej, men det var den ikke  jeg fik kvalme da jeg var 6 uger henne. 

Anmeld Citér

25. juli 2021

Charl90

Jeg har kun haft tidlige symptomer de gange jeg ikke var gravid 

Anmeld Citér

26. juli 2021

Anonym001

I uge 6 fik jeg ligamentsmerter. Jeg er 9 uger henne nu og har kun kvalme når jeg ikke spiser i god nok tid, ellers lidt ligamentsmerter og oppustethed

Anmeld Citér

26. juli 2021

tutti

Jeg fik først lidt murren og ondt i hovedet i uge 4-5. I uge 6 kom kvalmen (som er der hele dagen med mindre jeg spiser hver 1,5 time), ligamentsmerter og i uge 7 kom ømme bryster og oppustethed for fulde drøn! Jeg er 8+2 nu

Anmeld Citér

26. juli 2021

Moonchild1990

Profilbillede for Moonchild1990

Jeg havde menstruationssmerter/murren i uge 4-5. Testede først ret sent, fordi jeg var overbevist om, jeg fik menstruation lige om lidt!

Og så kom kvalmen i slutningen af uge 6 og blev der helt frem til uge 13. Mine bryster blev også ømme omkring uge 6, men det kom og gik lidt fra uge til uge. Kvalmen var konstant. 

Anmeld Citér

27. juli 2021

BabyIgen2022

1. gang - intet.

2. gang - ca. uge 6.

3. gang - 4+0.

Anmeld Citér

28. juli 2021

My1234

Jeg fik det dårligt aftenen efter ægoplægning (2+5) i begge graviditeter og var overvældende træt nogle måneder frem. Det har været mine eneste symptom på graviditet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.