Jeg er så forvirret for tiden.
Har tre børn med min kæreste gennem tolv år. Jeg har egentlig aldrig følt vi har været fælles om noget økonomisk, dette på trods af vi har købt hus sammen. Jeg har flere angst diagnoser og svært ved at få et job (jeg har opgivet uddannelse for det forværre angsten hver gang).
Nu har jeg så været på barsel med vores søn, men denne slutter lige om lidt og så står jeg og skal søge jobs igen. Jeg ville SÅ gerne ud og have et deltidsjob og tjene penge til familien, dog ringer alle mine advarselsklokker voldsomt og kan få panikangst bare ved tanken om at skulle møde på job.det konflikter virkelig. Men fakta er, at jeg skal have et job for føler ikke jeg er noget værd uden.
Følelsen af ikke at slå til og ikke være noget værd er der hele tiden og har ofte tanken om at verden er bedre tjent uden mig.
Min kæreste tjener alle penge til (han tjener okay) og jeg føler virkelig jeg lever på hans almisser, hvilket er hårdt. Han har altid gjort det meget klart at vi ikke er fælles om økonomi, han har sit og jeg har mit (som er 4800 om måneden, men da jeg står for husholdning ender jeg ofte i minus og må bede ham om penge, hvilket ikke er rart. Går i minus hvis jeg skal købe sko, tøj, mad til dyr og alt til huset, til fem mennesker er 4800 ikke nok til jeg kan få det til at løbe rundt, men er også en skovl til økonomi).
Jeg er ked af vores situation, og vil efterhånden bare ud af forholdet så han ikke skal trækkes med mig. Vi har besluttet af sætte huset til salg fordi vi bl.a. mangler et værelse (de tre der er, er meget meget små) og der er meget støj i det her område. Men nu skal vi jo så finde ud af hvad vi skal efter det solgt. Forleden sagde min kæreste "det kan jo være vi bare skal leje noget, for du er ikke helt husejer minded". Men nu snakker han om at købe noget. Jeg kom så til at sige idag, at måske er det bedre at vi venter med at beslutte noget som helst til huset er solgt og så måske finder ud af om det skal være os til den tid.
Jeg orker ikke at være til mere. Er så ked af det hele tiden. Synes ikke min situation er holdbar og ved ikke hvad jeg skal gøre. Orker ikke jobcentret så selvfølgelig skal jeg have et job. Men inden jeg blev gravid har jeg nok søgt 1000 jobs uden at overhovedet at komme i betragtning til det. Selv rengøring som jeg virkelig gerne ville havde haft, tog derop og gav dem en ansøgning personligt, forsøgte at smile og grine, virke imødekommende osv. men det bragte heller ikke noget med sig.
Anmeld
Citér