Blev lige vildt nervøs….

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2021

Ttmini

Lige er langt spm. 

Jeg er hoppet af pillen i februar, de sidste 3 cyklusser jeg har haft var 24-25 dage. Ellers lige efter p-pille stop var den 28-29. Jeg kom til at Google de forskellige faser og nu er jeg vildt nervøs for der er noget galt

Jeg er 30 år. Min follikulær fase (mellem mens og ægløsning) er et sted mellem 6-9 dage. Og Google søgninger siger at det kan være et tegn på overgangsalder? Og min næste fase er så kun de der 10-12 dage.

Nogen som ved noget om det eller har en lignende cyklus? Jeg ved man ikke skal Google alting, men nu er skaden sket  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Min cyklus er også ca.25 dage, og har altid været det. Og jeg har to raske børn��

Anmeld Citér

25. juli 2021

Ananas

Ro på en cyklus på 24-25 dage er helt normalt for nogen 

Anmeld Citér

25. juli 2021

Morpåudebane

Efter udtagning af spiral, svinger min cyklus mellem 24 og 27 dage og jeg er tjekket for overgangsalder, som SLET ikke var en realitet. Så det ville jeg ikke bekymre mig om

Anmeld Citér

26. juli 2021

Ttmini

Tak for svar. Min mens varede så også kun 1,5 dag, så tror min krop er stadig lidt i ubalance  normalt er det 4 dage. 

Er bare så vildt overrasket over hvor stor en effect p piller har på kroppen, må ærligt indrømme har aldrig tænkt over det før 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.