35 år…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
5 svar
4 synes godt om
22. juli 2021

Flipflap

Hej

Kunne godt tænke mig at få etat barn mere vores store bliver snart ti, og pga min alder og overvægt er jeg noget nervøs over om det overhovedet kan lade sig gøre .., har også lavt stofskifte. Har vedlagt er billede af hvordan min cyklus også svinger? Hvor meget har det at sige?? Er den helt vedsiden af..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2021

2021bebs

Flipflap skriver:

Hej

Kunne godt tænke mig at få etat barn mere vores store bliver snart ti, og pga min alder og overvægt er jeg noget nervøs over om det overhovedet kan lade sig gøre .., har også lavt stofskifte. Har vedlagt er billede af hvordan min cyklus også svinger? Hvor meget har det at sige?? Er den helt vedsiden af..

Dejligt at du ønsker et barn. Selvfølglig har både alder og overvægt noget at sige når det gælder fertilitet. Nu ved jeg ikke hvor overvægtig du er men 35 er jo ikke en meget høj alder og din cyklus svinger mellem 24-35 dage, hvilket også er et fint interval. Det vigtigste er jo om du har ægløsning, prøv med ægløsningsteste i et par måneder for at følge med, start med at teste på dag 8-9 efter første mens dag. Jeg er selv overvægtig med pco og har en cyklus der svinger helt ekstremt op til 50 dage

Anmeld Citér

22. juli 2021

Altea

Det burde intet have at sige - man ville umiddelbart ikke se din cyklus som meget uregelmæssig.

Men med så kort cykluslængde, skal din opmærksomhed jo bare ligge på en tidlig æl

Jeg har været i behandling de sidste mange år, og selv det år jeg fyldte 40 var langt de fleste æg stadig topkvalitet. Det kan man selvfølgelig ikke se “udefra”, men kvaliteten behøver altså ikke være miserabel fordi man er over 35

Anmeld Citér

22. juli 2021

Flipflap

Tak for svar må prøve det med testene synes bare tidligere at ægløsningsteste var svære at aflæse så droppede dem igen

Anmeld Citér

22. juli 2021

Altea

Jeg vil sige start cyklusdag 7 senest - og test middag og aften. 
Men ellers er din cyklus jo som sagt rimelig stabil, så har i sex regelmæssigt fra cyklusdag 8 ca og i en uges tid, så er i jo dækket godt ind.

Anmeld Citér

23. juli 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Flipflap skriver:

Tak for svar må prøve det med testene synes bare tidligere at ægløsningsteste var svære at aflæse så droppede dem igen

Kan anbefale at bruge digitale æl-teste fra Clearblue til at supplere med, selvom de er dyrere. Men så er man ikke i tvivl om resultatet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.