Implantation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2021

Ttmini

Jer, som har oplevet en implantationsblødning, hvor mange dage efter kunne i teste positive? Nogle som ikke var gravide og har også oplevet en lille “pletblødning” en uge efter ægløsning? 

Jeg tror jeg fik en igår, det kom på dag 9 efter ægløsning�� der kom lidt lyserødt/brunt eftermiddag/aften (ret vandet) og så var det væk igen. Det kan jo gå begge veje, men håber lidt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2021

Ttmini

Lige en update på min egen tråd. Jeg tror det er “falsk alarm”   Det brune udflåd er der stadig, og stadig meget lidt, og ømheden i brysterne er forsvundet helt. Så jeg tror det var opstarten til mens, har dog aldrig prøvet det så tidligt i cyklussen, allerede dag 23 i min cyklus og hele 7 dage inden mens.. øv altså!!!! Kunne græde! 

Anmeld Citér

23. juli 2021

puk87

Hej, så længe rigtig mens ikke er startet kan den stadig godt være der, implantationsblødning kan (efter hvad jeg har læst) vare 1-3 dage.

Det kan selvfølgelig også være menstruation… eller noget helt tredje.

I sidste cyklus havde jeg en stor cyste, og så “blødte” jeg brunt et par dage op til menstruation. Min læge sagde, det var cysten, der blødte ud. Så man kan aldrig vide hvad der foregår dernede.

Anmeld Citér

23. juli 2021

tutti

Jeg havde implantationsblødning i min graviditet, som varede ca 4 dage. Det var alle dage super sparsomt “udflåd”, den første dag rosa, de næste dage brunligt. Blødning startede ca 2+6 og jeg testede positivt 3+3

Anmeld Citér

24. juli 2021

Ttmini

Tak for svar :-) jeg har desværre fået mens. Øv, vi må prøve igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.