Gaver fra X

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
9 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2021

Anonym trådstarter

Hvad vil i gøre med alle de gaver hvis i slog op med jeres kæreste på en god måde, og ikke rigtig har kontakt mere? Har nemlig fået rigtig mange dyre smykker til bamser og tøj. Alt… 

på den ene side bliver jeg ked af og kigge på de ting. Og på den anden side elsker jeg alt hvad han har købt gennem tiden. Vil lige tilføje at forholdet kun varede 1 år. 

Han har ikke sagt han vil have tingene tilbage. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2021

Sprit25

Smid det i en kasse og ind i et kælderrum

Anmeld Citér

21. juli 2021

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Smid det i en kasse og ind i et kælderrum

Ved ikke helt da det er ægte guld smykker og mærkevare tøj. Men måske har du ret. Det minder alt om ham…. 

Anmeld Citér

21. juli 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hvis det er noget du bruger og er glad for så ville jeg beholde det.

Jeg fik en gave af en kæreste en gang, som jeg stadig har og bruger nu, flere år efter vi slog op. Bare fordi jeg har skilt mig af med ham betyder det ikke at jeg skiller mig af med den ��

Anmeld Citér

21. juli 2021

AnoMor

Smykkerne ville jeg højst sandsynligt sælge hvis jeg ikke brugte dem mere. Tøjet ville jeg bruge og resten ville jeg pakke væk i en kasse

Anmeld Citér

21. juli 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg ville bare bruge dem, som normalt

Det er gaver = Dine ejendele, så selvfølgelig kræver han dem ikke igen. Hvis du ikke vil bruge dem, så sælg dem

Anmeld Citér

22. juli 2021

Anonym

Gav gaverne en ny betydning. 

Jeg havde fået nogle rigtig lækre ting også (vores forhold varede on/off 4 år) 

Begyndte at tænke, at gaverne jo ikke symboliserede kærligheden mellem os, men at det bare var ting, som jeg synes var pæne og det æstetiske havde jo intet at gøre med ham. 

Det tog lige noget tid, men så stoppede jeg med at tænke over det. Og så kunne jeg gå med alt fra ham. Det havde ligesom ikke nogen betydning mere, at det var lige præcis ham, der havde givet mig det.

Der var eksempelvis en ring, som jeg var helt vildt glad for. Og den gik jeg med i mange år, indtil jeg blev gravid (med min mand) og ikke længere kunne passe den. 

Anmeld Citér

22. juli 2021

Kir

Mht smykker så har jeg gemt smykker fra mine ekser. Lige efter bruddet kunne jeg ikke gå med dem, men efter 1-2 år kunne jeg have dem på uden at det gav triste/negative følelser. Og nu tænker jeg ikke mere over at det er nogen jeg har fået af ekskærester  

Anmeld Citér

22. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg ville nok også smide det i kælderen hvis du har svært ved det følelsesmæssigt. Eller lad en veninde opbevare det.

Det er noget af det første jeg har gjort når et forhold er gået i stykker at smide ting ud som de har glemt eller som minder om dem. Synes det gør det nemmere at komme sig over og der er en frigørende symbolik i den proces for mig

Anmeld Citér

23. juli 2021

Anonym trådstarter

Tak for jeres råd. Kan se det er meget forskelligt hvad i gør… 

Jeg har pakket det hele i 2 kasser incl. en kæmpe bamse. Smykkerne er der også. Jeg har tænkt mig og gemme det væk og måske tage det frem senere. Hvis de stadig gør mig ked af det så sælger jeg smykkerne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.