Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej

Tog denne test i morges, da der var en chance for at jeg kunne være gravid. Vi har ikke decideret prøvet på det, men heller ikke gjort meget for at undgå det. 

Den er taget på dagen for forventet menstruation. 

Stregen er meget utydelig, men hvad siger I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2021

Timf

Profilbillede for Timf

Tillykke den ser positiv ud for mig, sådan så mine også ud i starten og der er fin farve i stregen  

Anmeld Citér

21. juli 2021

Mabo95

Positiv, stort tillykke

Anmeld Citér

21. juli 2021

Anonym trådstarter

Ej, mener I virkelig det? Det er lidt overvældende .. havde slet ikke regnet med det.

Anmeld Citér

21. juli 2021

Charl90

Fint positiv tillykke. 

Anmeld Citér

21. juli 2021

Anonym trådstarter

Tak :-)

Nu spørger jeg virkelig uvidende, men hvad er næste step herfra? Skal jeg ringe til lægen med det samme eller afvente nogle uger? Skal jeg have taget en blodprøve eller?

Anmeld Citér

21. juli 2021

Charl90

Ingen hast. Du skal have taget blodprøve ved lægen omkring uge 9-10. Du skal også have lavet journal ved lægen. Hos mig var det to forskellige tider. Lægetiden er ikke så vigtig hvornår du booker, men jeg ville også gøre det omkring uge 9. Du skal bare svare på en række sundhedsspørgsmål og så sender hun journalen videre til hospitalet hvor du enten indkaldes eller selv booker tid til nakkefoldsscanning i uge 12-14 ca.

Du er nu 4+0 så der sker ikke så meget de fleste uger

Anmeld Citér

21. juli 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Nu spørger jeg virkelig uvidende, men hvad er næste step herfra? Skal jeg ringe til lægen med det samme eller afvente nogle uger? Skal jeg have taget en blodprøve eller?

Tillykke  

du skal ringe til lægen og bestille en tid til når du er omkring 8 uger henne. Til den tid bliver der lavet vandrejournal  

du behøver ikke få taget blodprøver før du skal til Nf scanning. Det sørger lægen for du får info om. 

Anmeld Citér

21. juli 2021

Blomste

Anonym skriver:

Den er så fint positiv Stort tillykke

Du kan sagtens ringe til lægen med det samme, så kan det være du først får en tid om nogle uger  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.