Symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
7 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej med jer! 

Endnu en måned med et utal af ægløsningstest hvor ikke en eneste var positiv, så nu håber jeg på at jeg bare har misset den, da jeg har haft symptomerne dertil! 
Nu er den ulidelige ventetid startet, og jeg er i dag 3DPO (dage efter ægløsning) - hvis ikke mere. Har i dag haft en mærkelig trækken i højre side af underlivet som trækker med i benet og samtidig en mens følelse. 
Nogen der har erfaring med dette?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2021

Charl90

Jeg tror det er for tidligt at mærke noget.

Prøv at få tankerne over på noget andet Jeg prøvede i 15 måneder før jeg blev gravid med min søn. Denne gang er jeg på 11. måned. Man bliver lidt sindssyg hvis man tænker for meget på det

Anmeld Citér

20. juli 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Jeg tror det er for tidligt at mærke noget.

Prøv at få tankerne over på noget andet Jeg prøvede i 15 måneder før jeg blev gravid med min søn. Denne gang er jeg på 11. måned. Man bliver lidt sindssyg hvis man tænker for meget på det

Ja man bliver sindssyg  

Og bange for at der er noget galt med én....

Anmeld Citér

20. juli 2021

Charl90

Anonym skriver:

Ja man bliver sindssyg  

Og bange for at der er noget galt med én....

Hvor længe har I prøvet? 

Anmeld Citér

20. juli 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Hvor længe har I prøvet? 

Ja det lyder næsten åndssvagt når jeg hører din historie, men kun aktivt i to måneder. Har været uden prævention siden slut februar. 

Man går bare ind til det med en indstilling at det går stærkt, når alle omkring en får babyer uden at prøve

Anmeld Citér

20. juli 2021

Anonym

Jeg vil også sige roooo på

Hav sex når I har lyst (og boost evt lysten!) og giv jer selv tid. Det skal også være sjovt undervejs, så nyd hinanden og vent med at panikke og teste uafbrudt til der er gået lidt længere tid.

Blot et venligt råd herfra, så I ikke mister hinanden og motivationen undervejs. 

Anmeld Citér

20. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil også sige roooo på

Hav sex når I har lyst (og boost evt lysten!) og giv jer selv tid. Det skal også være sjovt undervejs, så nyd hinanden og vent med at panikke og teste uafbrudt til der er gået lidt længere tid.

Blot et venligt råd herfra, så I ikke mister hinanden og motivationen undervejs. 

Vi har “heldigvis” gjort det når vi havde lyst i denne cyklus så det ikke bliver så praktisk. Dog har jeg selv gået med ægløsningsdelen, da jeg heller ikke kunne finde den sidste måned - så blot for at få noget kontrol og ro over min cyklus - dog uden held

Og jeg takker ydmygt for rådet!

Anmeld Citér

20. juli 2021

Charl90

Anonym skriver:

Ja det lyder næsten åndssvagt når jeg hører din historie, men kun aktivt i to måneder. Har været uden prævention siden slut februar. 

Man går bare ind til det med en indstilling at det går stærkt, når alle omkring en får babyer uden at prøve

Det kan jeg godt forstå�� De første par måneder efter jeg droppede prævention troede jeg også at jeg ville blive gravid med det samme.

Heldigvis var vi startet ét år før vi egentlig tænkte at vi ville være begyndt fordi jeg hørte fra et par veninder at de havde været i fertilitetsbehandling længe før det lykkedes. For cirka 60% lykkes det inden for 3 måneder og for ca 80% inden for 1 år og ca 95% inden for 2 år chancerne er gode, så pas på ikke at stresse dig selv for meget over det.

Hvis du har været på fx p-p-piller, så kan det godt tage tid før kroppen finder sig selv igen. Jeg fik aldrig regelmæssig mens før efter jeg stoppede med at amme min søn.

Held og lykke til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.