Mærkelig følelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej piger.

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Vi er næsten lige gået i gang, men da jeg har været på p-piller i noget tid, har jeg valgt at teste for ægløsning, da jeg ikke rigtig kendte de signaler min krop sendte og ville have styr på min cyklus. Jeg havde en positiv ægløsningstest for en uge siden, og det passede med at jeg kunne mærke smerter i den ene side. Fik derefter ømme brystvorter, som så blev til ømme bryster. Hvilket er helt fint, selv om jeg har ikke fået ømme bryster før. Men men men .. min nedre del af maven opfører sig vildt mærkeligt lige nu, det er som om det er ømt eller varmt eller tungt, svært ar forklare, føler min mens er på vej, render på toilettet hele tiden, da det føles vådt. Sorry for detaljer. Det har stået på i over 2 dage nu. 

Jeg tænker det måske er er godt tegn, da der er aktivitet, men jeg ved ikke om jeg bilder mig ting ind? Sidste måned mærkede jeg dog ingenting, udover ømme brystvorter lige efter ægløsning. Jeg er begyndt at tvivle på om det jeg mærker er ægte, da jeg har læst at kroppen kan snyde en? Samtidig kan jeg ikke lade være med at bære bekymret for om noget er galt, da det er der næsten hele tiden og især når jeg ligger stille om aftenen. Det gør ikke ondt nok til at jeg kan spise en Panodil, men nok til jeg kan mærke min mave og så kører tankerne…..

Beklager det lange opslag, det hjalp næsten bare at skrive det ned. Føler ikke jeg kan dele det med min  kæreste endnu……

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2021

Charl90

Jeg ville tage den med ro og ikke lægge for meget i kroppens mange signaler. Det er en stor homonel forandring at stoppe på p-piller og det kan kroppen sagtens reagerer på.

Jeg havde vildt mange symptomer på graviditet da jeg stoppede på p-piller og nåede ikke at få regelmæssig mens i de 15 måneder det tog mig at blive gravid (have mens 7 gange i den periode). Så jeg ville prøve ikke at stresse for meget over eventuelle symptomer, men forholde mig til ÆL test og graviditetstest

Jeg ville tage en graviditetstest hvis mens udebliver og forholde mig til den.Fedt at du allerede har fundet ÆL så er der jo en chance

Anmeld Citér

19. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Om der er noget i gang, eller du bilder dig selv nogle ting. Er der ikke rigtig nogle der kan fortælle dig med 100% sikkerhed. Det eneste du kan gøre er at være tålmodig og teste hvis din menses udebliver. Held og Lykke med PB

Anmeld Citér

21. juli 2021

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar Jaa, jeg ved godt at tålmodigheden er vejen frem. Det er bare så svært at skubbe helt væk, da kroppen hele tiden gør opmærksom på sig.

Men nu kan jeg tilskrive ømme bryster på listen også , det er som om det gik lidt væk og så kom tilbage så også lidt brunt (meget lidt) på papiret idag, sorry for detaljer, føler jeg bliver skør troede aldrig det ville ske for mig, da baby ønsket var større hos min kæreste end mig til at starte med, men nu er det helt omvendt! Haha 

Jeg forventer mens om 5 dage, så krydser fingre! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.