Hej piger.
Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Vi er næsten lige gået i gang, men da jeg har været på p-piller i noget tid, har jeg valgt at teste for ægløsning, da jeg ikke rigtig kendte de signaler min krop sendte og ville have styr på min cyklus. Jeg havde en positiv ægløsningstest for en uge siden, og det passede med at jeg kunne mærke smerter i den ene side. Fik derefter ømme brystvorter, som så blev til ømme bryster. Hvilket er helt fint, selv om jeg har ikke fået ømme bryster før. Men men men .. min nedre del af maven opfører sig vildt mærkeligt lige nu, det er som om det er ømt eller varmt eller tungt, svært ar forklare, føler min mens er på vej, render på toilettet hele tiden, da det føles vådt. Sorry for detaljer. Det har stået på i over 2 dage nu.
Jeg tænker det måske er er godt tegn, da der er aktivitet, men jeg ved ikke om jeg bilder mig ting ind? Sidste måned mærkede jeg dog ingenting, udover ømme brystvorter lige efter ægløsning. Jeg er begyndt at tvivle på om det jeg mærker er ægte, da jeg har læst at kroppen kan snyde en? Samtidig kan jeg ikke lade være med at bære bekymret for om noget er galt, da det er der næsten hele tiden og især når jeg ligger stille om aftenen. Det gør ikke ondt nok til at jeg kan spise en Panodil, men nok til jeg kan mærke min mave og så kører tankerne…..
Beklager det lange opslag, det hjalp næsten bare at skrive det ned. Føler ikke jeg kan dele det med min kæreste endnu……
Anmeld
Citér