I tvivl om det er forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej i skønne mennesker

jeg tror jeg har brug for jeres input.. i hvert fald bare for at vide om jeg er et forfærdeligt menneske  eller

sagen er den at jeg på en dating app har skrevet og indtil videre mødtes med den her meget skønne mand 3 gange. Vi har enormt meget tilfælles. Vi taler fantastisk sammen, vi griner sammen, vi har mange af de samme værdier i livet. Han er 51 og jeg er 41. Han har 4 børn og jeg har to. Selv det omkring børn og hvilken rolle man hver især vil skulle ha er vi enige om 

der er bare lige det lille men som nager mig en smule. Hans ex kone er min tidligere gode kollega.. de blev skilt for mange år siden og de har også begge været gift efter… men tænker lidt over det. Jeg har det godt med hans ex kone.. altså min tidligere kollega og vi har også set hinanden privat et par gange og vi skriver da også sammen indimellem og hører hinanden hvordan det går

træder jeg ind på et område jeg ikke “burde” eller? Kan simpelthen ikke finde ud af om det er helt forkert… altså hælder nok mest til det ikke er forkert. Både fordi de har været skilt i mange år og jeg ikke er i ved bedste veninder agtig med hans ex kone? 

hvad tænker i? Hvordan ville i ha det i den situation? Både fra mit synspunkt men også hendes? 

jeg selv ved at var jeg hende ville jeg ikke ha noget problem med det.. måske også derfor jeg hælder til at det ikke er forkert

Hvis de lige var blev skilt vil jeg synes det var forkendt man eftersom mange år hvor begge er videre så nej men de er ex og med det mener jeg at du nok bør gøre dig nogle overvejes om hvordan du vil forhold hvis ex en dag snakke dårlig om ham og omvendt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.