Hvad var det nu lige jeg fik sagt JA til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

82Miraklet

HEHE Ja så var det lige at Kagekone Maria her fik sagt ja til at afholde et kursus... UPS..... Så nu skal jeg have styr på kage, materialer fondant og det hele til 10 personer... Høhø fik vidst munden alt for fuld !!! UPS....

Nå, men har da et par uger endnu inden det går løs.... har tænkt lidt at temaet skal bare som da vi kagekoner var på kursus... Sjov med fondant...

Det er for unge i alderen 14-22 år.... Så temaet Hello Kitti, falder nok ikke i god jord ;o)

Ligger allerede søvnløs om natten !!! HEHE

Nogen gode ideer fra jer derude... ?????

Jeg skal lave 12 små hurtige kager som de skal overtrække.... tænker lidt alm, chokoladekage, men er der nogen andre idéer ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Helle30

Det er da skønt, at du allerede har fået noget at lave - også de dér kager, du har bestilling på. Hvor holder du kurset henne? har du plads hjemme til så mange kursister? Hvad tager du for det?

Det kan da godt være, det er lidt af en mundfuld, men ét sted skal du jo starte.

Jeg synes, det er en god idé at lave kurset lidt ala det, vi var på. Altså at lege lidt med overtræk og let udsmykning i fondant. Den skal du jo så også hen og købe, eller vil du lave en kæmpe portion mmf.

Lægger du ikke lidt billeder på efter kurset, så vi kan se resultaterne af dine kursisters eksperimenter?

- Helle, som ønsker god fornøjelse

Anmeld

28. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor ska det være henne??? Det blir da spændende!!!

Anmeld

30. oktober 2009

82Miraklet

Min søster er lærestuderende og der hvor hun arbejder mangler de noget at få de unge til at lave, så tænkte hun lige på mig... hehe og ja jeg sagde så lige ja.... hvor det bliver henne ved jeg ikke helt 100 % endnu men et sted i nordvestsjælland...

det bliver med fondant, MMF indeholder svinefedt (skumfiduserne) og da det ikke må det ja så bliver det fondant om jeg laver det selv eller det bliver købe det kommer an på hvad budgettet bliver !!!

billeder af kagerne skal nok komme !!!

Anmeld

12. november 2009

Helle30

Hvaaa Maria. Har du fået overstået kurset? Hvordan gik det?

- Helle, spændt på at høre om din kursusdebut

Anmeld

13. november 2009

82Miraklet

Helle30 skriver:

Hvaaa Maria. Har du fået overstået kurset? Hvordan gik det?

- Helle, spændt på at høre om din kursusdebut

Det er blevet rykket til den 26.... Da jeg ikke kunne nå at få materialer nok hjem... så jeg venter stadig på min debut... hihi.... Med masser af Ondt i maven !!! Ej mon ikke det skal gå...

knus

Anmeld

23. november 2009

Helle30

Ihh, så er det allerede på torsdag. Har du fået alt hjem, du skal bruge?

Jeg er sikker på, du klarer den til UG med kryds og slange - eller hvad det nu hedder. Glæder mig til at se billeder af de kreative udfoldelser.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.