Hvornår stoppe med at teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
8 svar
25 synes godt om
17. juli 2021

K88

Jeg har testet positiv siden 3+2 og er nu 4+0. Tydeligere test og ingen blødning  Hvornår kan jeg stoppe med at teste? Er det fint nok med udvikling eller skal jeg teste videre? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2021

Babilooo

Spild af penge. En test er nok til at konstatere graviditet. Senere giver det bare stress

Held og lykke

Anmeld Citér

17. juli 2021

AnoMor

K88 skriver:

Jeg har testet positiv siden 3+2 og er nu 4+0. Tydeligere test og ingen blødning  Hvornår kan jeg stoppe med at teste? Er det fint nok med udvikling eller skal jeg teste videre? 

Du skulle være stoppet efter første test. Det andet er spild af tid og kun stressende. En test fortæller hverken om det går den ene eller anden vej

Anmeld Citér

17. juli 2021

2018mor

Alle fire gange jeg har været gravid har jeg testet én gang, hvor de så ud som din øverste test. Det har indtil videre resulteret i en graviditet uden for livmoderen, en spontan abort, et barn og en graviditet hvor jeg nu er i uge 21. Så der er slet ingen grund til at bruge penge og tid på flere tests, de kan alligevel ikke vise hvordan udfaldet bliver  

Anmeld Citér

17. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Du sku kun ha testet en gang. Der er ikke behov for flere end en test. Resten er spild af penge og tid. Nyd du bare din graviditet, da det er det bedste og største du kommer til at opleve, at blive gravid og få et barn.

Anmeld Citér

17. juli 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Tester en gang ved udeblivende mens, ingen grund til at teste flere gange, du bliver hverken mere eller mindre gravid af det

Anmeld Citér

17. juli 2021

HendeDer!

Profilbillede for HendeDer!

Testede 14x over en weekend også da jeg var 7+1 fordi jeg stadig efter 10 års forsøg ikke troede på det ����

Anmeld Citér

17. juli 2021

K88

Tak for alle svarene. Jeg har oplevet en bio i Feb. hvor testene dog aldrig blev helt tydelige så er lidt bange for den lige pludselig bliver svag igen?

Desuden mistede vi i uge 13 i dec. sidste år. Så er nok bare nervøs. 

Manden har dog foreslået vi får en tidlig scanning om nogle uger så det tror jeg vi gør og så stopper jeg med at teste nu ☺️

Anmeld Citér

18. juli 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Et venligt råd er at vente så længe så muligt med en tidlig scanningen, fx uge 9. Så kan I se mere og chancen for at den bliver siddende er endnu større end fx uge 6.

tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.