Hvordan er i sociale med kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej ��

Jeg omkring 8 uger henne, og de sidste to uger har jeg haft en del kvalme. Den sidste uge har jeg ikke kunne tage lugten af noget uden at kaste op. Mit dilemma er lidt, at jeg er midt i min sommerferien og har lyst til at se min familie og mine venner. Men jeg kan ikke rigtige holde graviditeten hemmelig, grundet kvalmen og opkastningerne. Vi har et ønske om at vente med at sige det til efter nakkefold.

Hvad har I som har stået i samme situation gjort ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2021

Anonym

Vi havde også en plan om at vente til efter nakkefoldscanningen i min sidste graviditet.
Vi valgte alligevel at sige det til de nærmeste tidligt, mellem 6+ og 8+, simpelthen for at komme gætterier osv. i forkøbet. Vi har ikke fortrudt det valg overhovedet.

Denne gang venter vi, da jeg ikke har mere kvalme end jeg kan skjule det her anden gang

Tillykke med graviditeten!

Anmeld Citér

16. juli 2021

Nomnom

Jeg fortalte det tidligt begge gange, men det var faktisk for at begrunde mine afbud. Jeg kastede op fra start til slut og så nærmest ingen mennesker under mine graviditeter. Jeg har ikke lyst til at være social når jeg kaster op ukontrolleret.

Så ved uge 6-7 tror jeg det var begge gange.

Anmeld Citér

16. juli 2021

Baby.mamma

Mit er blevet gættet alle de 3 første ggange grundet dårligdom i uge 8 ca, desværre. Og denne her gang har vi kunne vente en del længere grundet covid og det at man var lidt mere isoleret/ikke så folk så tit. Så jeg havde nok bare sagt det

Anmeld Citér

16. juli 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej ��

Jeg omkring 8 uger henne, og de sidste to uger har jeg haft en del kvalme. Den sidste uge har jeg ikke kunne tage lugten af noget uden at kaste op. Mit dilemma er lidt, at jeg er midt i min sommerferien og har lyst til at se min familie og mine venner. Men jeg kan ikke rigtige holde graviditeten hemmelig, grundet kvalmen og opkastningerne. Vi har et ønske om at vente med at sige det til efter nakkefold.

Hvad har I som har stået i samme situation gjort ?

Måske undskylde med at varmen gør dig dårlig?

lige nu er det en lovlig undskyldning ;)

og ellers at du har fået spist noget forkert og har kvalme stadigvæk men gerne vil ses?

hvide løgne er okay når man gerne vil vente med at fortælle om det...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.