Ja det kan I jo ikke helt svare på, men måske har nogle noget erfaring med dette.
Min mand har i weekenden påkørt en anden bil. Ejeren var der ikke, så han efterlod selvfølgelig kontaktoplysninger, og ejeren har nu sendt et overslag over prisen for at lave skaderne. Ifølge det tilbud han har sendt, så skal døren skiftes og der kommer en del andre ting på, så det løber op i 25.000.
Det undrer min mand meget, da han kun mener, at han har strejfet den anden bil. Han lagde mærke til, at den havde fået nogle ridser på en ene dør, men ikke andre skader og der er absolut intet at se på vores bil. Ikke så meget som en lille bitte ridse, så vi er overrasket over, at den anden bil skulle være så skadet, at den skal have helt ny dør mv. Min mand tænkte desværre ikke på at tage billeder af skaden på den anden bil.
Vi har en forsikring, så det kommer selvfølgelig til at køre den vej nu, men vi ville egentlig bare have betalt selv, da vi har en høj selvrisiko, så vi havde forventet at skadens pris var mindre end selvrisikoen.
Jeg ved godt, at det er dyrt at få lavet biler, men jeg har bulet døren i vores gamle bil. En ret stor bule, som på ingen måde kunne overses, og der skulle døren ikke skiftes, så det løb op i væsentlig mindre.
Anmeld
Citér