Positiv æl test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juli 2021

Ønskebarn22

Hej de damer

Jeg har testet og testet og testet.. og nu siger min "Premom"-app endelig at jeg har fundet mit peak i LH stigning - og det er ude tvivl den mest tydelige control streg jeg har haft - men jeg synes måske den mangler en tand mere farve? 

Jeg har testet igen lige nu, 5 timer efter den jeg vedhæfter billede af, den er noget mere utydelig, men jeg har også drukket en del vand siden sidste test.. 

Jeg kan næsten ikke vente med at teste igen i morgen tidlig og så håber jeg at den er knald rød den streg det er første gang jeg har held med mig, og fanger æl på test hvis den er god nok.. 

Hvad siger jeres erfaring jer - er den god nok og æl er på vej, eller er det en nitte? 

Godnat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Ønskebarn22 skriver:

Hej de damer

Jeg har testet og testet og testet.. og nu siger min "Premom"-app endelig at jeg har fundet mit peak i LH stigning - og det er ude tvivl den mest tydelige control streg jeg har haft - men jeg synes måske den mangler en tand mere farve? 

Jeg har testet igen lige nu, 5 timer efter den jeg vedhæfter billede af, den er noget mere utydelig, men jeg har også drukket en del vand siden sidste test.. 

Jeg kan næsten ikke vente med at teste igen i morgen tidlig og så håber jeg at den er knald rød den streg det er første gang jeg har held med mig, og fanger æl på test hvis den er god nok.. 

Hvad siger jeres erfaring jer - er den god nok og æl er på vej, eller er det en nitte? 

Godnat

Jeg vil sige negativ da teststregen ikke er ligeså tydelig eller tydligere end kontrolstregen. Ville fortsætte med at teste hvis det var mig  kan anbefale at supplere med digital test fra clearblue, så er man slet ikke i tvivl om resultatet.  For en positiv test snart. 

Anmeld Citér

13. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den er negativ, da den ikke er mindst ligeså tydelig som kontrolstregen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.