Hjælp til test!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
16 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder

har taget disse test, da jeg er usikker på om det er symptomer på ægløsning eller graviditet

hvad mener i om disse test? ����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2021

Anonym

Altså, dine ægløsningstests er desværre negative begge to, da stregerne på den slags tests skal være lige tydelige/kraftige (teststregen skal helst være kraftigere). Jeg er i tvivl med din ene graviditetstest -  jeg kan godt ane en streg på den nederste, men den ser ud til at være ret grå i det, så det kan være en skygge? Og hvis du skulle være 5+4, ville jeg også mene at den burde være meget tydeligere, desværre..

Anmeld Citér

12. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså, dine ægløsningstests er desværre negative begge to, da stregerne på den slags tests skal være lige tydelige/kraftige (teststregen skal helst være kraftigere). Jeg er i tvivl med din ene graviditetstest -  jeg kan godt ane en streg på den nederste, men den ser ud til at være ret grå i det, så det kan være en skygge? Og hvis du skulle være 5+4, ville jeg også mene at den burde være meget tydeligere, desværre..

Tak for svar

Men er det normalt at æl testen er mere svag her til aften end i eftermiddags? 
Det er måske ikke så nemt at se på billedet 

Anmeld Citér

12. juli 2021

Charl90

Alle er negative.

Jeg er ikke så erfaren med ÆL tests endnu. Måske der er forskel på hvor meget væske du har indtaget eller hvor længe siden det er du har tisset.

Anmeld Citér

12. juli 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Alle er negative.

Jeg er ikke så erfaren med ÆL tests endnu. Måske der er forskel på hvor meget væske du har indtaget eller hvor længe siden det er du har tisset.

Tak for svar

Anmeld Citér

12. juli 2021

Anonym

Jeg plejer at teste for ægløsning om morgenen, men har også testet bragende positiv om eftermiddagen. Måske din urin har været mindre kraftig her til aften end i eftermiddags.. og når den er negativ, så kan du ikke rigtig læne dig op ad, om den pludselig er mindre tydelig end den anden, som også var negativ, desværre

den bliver positiv når begge streger er mindst lige kraftige, og det sker først lige før ægløsning (og er ikke en gradvis udvikling i stregen, som ved graviditetstests med mindre du er lige op over.. derfor er de lidt mere tricky, de ÆL tests)

Anmeld Citér

12. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg plejer at teste for ægløsning om morgenen, men har også testet bragende positiv om eftermiddagen. Måske din urin har været mindre kraftig her til aften end i eftermiddags.. og når den er negativ, så kan du ikke rigtig læne dig op ad, om den pludselig er mindre tydelig end den anden, som også var negativ, desværre

den bliver positiv når begge streger er mindst lige kraftige, og det sker først lige før ægløsning (og er ikke en gradvis udvikling i stregen, som ved graviditetstests med mindre du er lige op over.. derfor er de lidt mere tricky, de ÆL tests)

Så blev jeg klogere, hehe 
tak for det

Anmeld Citér

13. juli 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg synes altså den nederste graviditetstest ser positiv ud - test igen imorgen

Anmeld Citér

13. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder

har taget disse test, da jeg er usikker på om det er symptomer på ægløsning eller graviditet

hvad mener i om disse test? ����

Enig med de andre, alle test er negativ, men ville nok vente 1-2 dage og så prøve med graviditetstesen igen, men det første morgenurin. 

Er det fordi du ikke kender eller har en fast cyklus at du er i tvivl?  

Anmeld Citér

13. juli 2021

Anonym trådstarter

Enig med de andre, alle test er negativ, men ville nok vente 1-2 dage og så prøve med graviditetstesen igen, men det første morgenurin. 

Er det fordi du ikke kender eller har en fast cyklus at du er i tvivl?  

Har en fast cyklus, men havde kun pletblødning dagen før forventede mens og i 4 dage. Har der udover haft mega oppustede mave i ca 3 uger, som ellers går væk dagen på mens. Samtidig har jeg haft kvalme, svimmelhed og meget murrende i underlivet. 
jeg ved at hvis jeg ikke er gravid så burde min æl kommer inden for de næste 2-3 dage. Men synes bare ikke at mine test i går og i dag antyder til det, plejer normalt at blive tydeligere og ikke mere svage. 
så undrede mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.