Omsorgsgiver skriver:
Kan det virkelig passe, at en dagsbillet skal være så dyr for både voksne og børn til Aquadome i Lalandia?? Er der slet ikke nogen steder/sider osv der kan give rabat??
Jeg giver gerne de penge, men kæresten er ikke helt med på det pga. det koster en del penge. Ikke fordi vi ikke har råd til det.
Nogle af de lokale virksomheder har vist nogle rabatordninger, men det kan I ikke rigtig bruge til noget medmindre I kender nogle i lokalområdet. Ud over det har jeg set, at man har gratis adgang med et Legoland sæsonkort, men dog ikke i sommerferien. Det er de eneste rabatter jeg er stødt på til Aquadome.
Jeg var ikke klar over, hvad en dagsbillet koster, så jeg var lige inde og kigge. Det er ikke helt billigt og det ser ud til, at man skal booke i meget god tid, hvis man vil have meget ud af dagen. Jeg kan se, at der skal bookes tidslot til at komme ind, og mange dage er de tidlige indgangstider udsolgte, så man først kan få lov til at komme ind fra kl 15, men alligevel skal man betale samme pris som dem, der kan være der hele dagen.
Anmeld
Citér