Goddag de damer 
Jeg er for nyligt stoppet på mine p-piller (tog sidste pille d. 20. juni), så jeg har (/havde) ingen forestilling om graviditet allerede nu.
Men nu fanger jeg alligevel mig selv i at blive håbefuld..? 
For 3-4 dage siden begyndte jeg at få rigtig ømme og følsomme brystvorter (begge) - mine bryster føles ikke specielt hævede eller ømme ellers.
I forgårs og igår havde jeg en form for "kramper/murren" i underlivet (lidt som mens smerter), samt lændesmerter, og tænkte på om det kunne være pga ægløsning, men jeg tænker ikke at jeg så tidligt efter p-pille stop, vil have en "rigtig" ægløsning.
Jeg tænkte også om det kunne være en "bivirkning" af at være stoppet på p-pillerne, men det er ikke noget jeg har hørt om før 
Så lige lidt forskellige spørgsmål;
- Har andre oplevet at få ægløsning allerede første cyklus efter p-pille stop? Eller evt. at blive gravide så hurtigt?
- Har andre oplevet ømme brystvorter / kramper i underlivet i forbindelse med ægløsning?
- Og sidste; Hvis nu at det umulige skulle være muligt, og jeg er gået hen og blevet gravid allerede. Er der så andre der har oplevet disse symptomer så tidligt i en graviditet? Jeg ville jo så kun være 2+2.
Alle erfaringer er velkomne. På forhånd tak! 
Anmeld
Citér