Blokere en bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
9 svar
3 synes godt om
11. juli 2021

Anonym trådstarter

Hvis man blokerer en bruger herinde, hvordan fungerer det så? Kan de stadig se ens tråde og svar, men man kan ikke se dem? Eller er de også blokeret adgang fra det man skriver? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hvis man blokerer en bruger herinde, hvordan fungerer det så? Kan de stadig se ens tråde og svar, men man kan ikke se dem? Eller er de også blokeret adgang fra det man skriver? 

Hvis du blokerer en herinde. Så kan de stadig se dine opslag og svar. Men de kan ikke deltage i dine opslag som du har oprettet. 

Anmeld Citér

11. juli 2021

Sprit25

AnoMor skriver:

Hvis du blokerer en herinde. Så kan de stadig se dine opslag og svar. Men de kan ikke deltage i dine opslag som du har oprettet. 

Af ren nysgerrighed. 

Gælder det også ved oprettelse af anonymtråd

Anmeld Citér

11. juli 2021

Abracadabra

Sprit25 skriver:

Af ren nysgerrighed. 

Gælder det også ved oprettelse af anonymtråd

Jeps! Jeg er blokeret af en bruger, som ikke sjældent laver anonyme tråde. Så jeg ved altid, når det er hende.

Anmeld Citér

11. juli 2021

Kontrast

Abracadabra skriver:

Jeps! Jeg er blokeret af en bruger, som ikke sjældent laver anonyme tråde. Så jeg ved altid, når det er hende.

Fordi, du ikke kan svare på dem eller kan du slet ikke se dem andet end på overskriften på forsiden? 

Anmeld Citér

11. juli 2021

AnoMor

Kontrast skriver:

Fordi, du ikke kan svare på dem eller kan du slet ikke se dem andet end på overskriften på forsiden? 

Man kan bare ikke svare på dem. Man kan altid se dem. 

Anmeld Citér

11. juli 2021

Kontrast

AnoMor skriver:

Man kan bare ikke svare på dem. Man kan altid se dem. 

Okay så en blokering herinde betyder dybest set "jeg gider ikke høre din mening eller have din indblanding på min tråd"? Jeg kom bare lige til at tænke på Facebook, hvor man jo bliver helt usynlige for hinanden, når man har blokeret nogen eller selv er blevet blokeret. 

Anmeld Citér

11. juli 2021

AnoMor

Kontrast skriver:

Okay så en blokering herinde betyder dybest set "jeg gider ikke høre din mening eller have din indblanding på min tråd"? Jeg kom bare lige til at tænke på Facebook, hvor man jo bliver helt usynlige for hinanden, når man har blokeret nogen eller selv er blevet blokeret. 

Ja sådan kan man godt sætte det op.

Anmeld Citér

11. juli 2021

Kontrast

AnoMor skriver:

Ja sådan kan man godt sætte det op.

Jeg tror, jeg ville foretrække, at man blev usynlige for hinanden. Ville ikke have lyst til, at en jeg havde blokeret stadig kunne se mig. Nå men jeg har heldigvis ikke haft problemet endnu og hvis nogen har blokeret mig, har jeg ikke opdaget det ����

Anmeld Citér

11. juli 2021

AnoMor

Kontrast skriver:

Jeg tror, jeg ville foretrække, at man blev usynlige for hinanden. Ville ikke have lyst til, at en jeg havde blokeret stadig kunne se mig. Nå men jeg har heldigvis ikke haft problemet endnu og hvis nogen har blokeret mig, har jeg ikke opdaget det ����

Det forstår jeg godt. Jeg havde en anden profil engang hvor der var en herinde jeg ville blokerer og snakkede med dem der står for sitet eller en moderator eller sådan noget. Og de fortalte at det ikke kunne lade sig gøre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.