Overskudsvaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej 

kan man skrive sig op til overskudsvacciner mere end et sted..?

jeg er skrevet op i Ballerup men kan jeg også skrive mig op i Bella centret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2021

Altea

I Jylland har vi kunne vælge alt - blot man kunne være der inden de 30 minutter.

Jeg havde 3 jeg meldte på hver dag.

Anmeld Citér

10. juli 2021

Anonym trådstarter

Altea skriver:

I Jylland har vi kunne vælge alt - blot man kunne være der inden de 30 minutter.

Jeg havde 3 jeg meldte på hver dag.

Hvornår kom du til så..?

Anmeld Citér

10. juli 2021

Altea

Ikke før min bookede tid - tror jeg nåede at melde på ca 10 dage..

Men er alle ikke inviteret nu? Der er massere af ledige tider alle steder, de mangler faktisk folk at vaccinere? Så du burde da bare kunne booke?

Anmeld Citér

10. juli 2021

Anonym trådstarter

Altea skriver:

Ikke før min bookede tid - tror jeg nåede at melde på ca 10 dage..

Men er alle ikke inviteret nu? Der er massere af ledige tider alle steder, de mangler faktisk folk at vaccinere? Så du burde da bare kunne booke?

Hsr en tid den 28/7. Men man skal slette for af se om man kan komme til tidligere - det tør jeg ikke

Anmeld Citér

10. juli 2021

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år
Anonym skriver:

Hsr en tid den 28/7. Men man skal slette for af se om man kan komme til tidligere - det tør jeg ikke

I Nordjylland må man ikke skrive sig på listen, hvis man allerede har booket en tid. Kan du ikke ringe til din regions vaccinekontaktnummer og høre, om der er ledige tider før din tid?

Anmeld Citér

11. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg kunne kun skrive mig op et sted. Fik vaccinen første gang jeg valgte Bella centeret, så prøv den

Anmeld Citér

11. juli 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Jeg kunne kun skrive mig op et sted. Fik vaccinen første gang jeg valgte Bella centeret, så prøv den

Nu har jeg skrevet mig på i Bella centret og i Ballerup. Bliver den første “tilmelding” så slette så det er den seneste der gælder..?

hvad mener du med su kun kunne skrive dig op til et sted.. jeg gik bare ind og valgt et nyt sted..?

Anmeld Citér

11. juli 2021

drabo

Profilbillede for drabo

De opfordrer folk til ai slette deres første tid og booke en, fordi der er kommet mange flere første tider. 

det lykkedes sågar mig at få en tid til andet stik fire dage tidligere, hvilket passer langt bedre ind i vores ferieplaner.

jeg ville prøve at booke en ny tid, mange regioner siger de har tider allerede næste dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.