Æl strimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2021

B&J

Hej alle i skønne kvinder 

ja vi er igang i projekt baby og har været det i 5 mdr nu. 
jeg troede jeg havde styr på min æl men denne gang kom den 5 dage før tid og nu tegn på mon mens snart kommer øv altså 

nå til spørgsmålet 

hvor køber i æl teste henne ? Fordi de er da lidt dyre og især når man troede ens æl lå fast men næææææ 

rigtig dejlig dag til jer alle 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
B&J skriver:

Hej alle i skønne kvinder 

ja vi er igang i projekt baby og har været det i 5 mdr nu. 
jeg troede jeg havde styr på min æl men denne gang kom den 5 dage før tid og nu tegn på mon mens snart kommer øv altså 

nå til spørgsmålet 

hvor køber i æl teste henne ? Fordi de er da lidt dyre og især når man troede ens æl lå fast men næææææ 

rigtig dejlig dag til jer alle 

Hej. 
Jeg kan anbefale babyplan’s æl-, og graviditetsteste. Jeg kan også anbefale de digitale æl-teste fra Clearblue. De er dog dyre, men så er man ikke i tvivl om resultatet. Det hele kan købes på billige-teste.dk

Anmeld Citér

10. juli 2021

B&J

__anonym skriver:

Hej. 
Jeg kan anbefale babyplan’s æl-, og graviditetsteste. Jeg kan også anbefale de digitale æl-teste fra Clearblue. De er dog dyre, men så er man ikke i tvivl om resultatet. Det hele kan købes på billige-teste.dk

Mange tak men øv de er godt nok også dyre

Anmeld Citér

10. juli 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
B&J skriver:

Mange tak men øv de er godt nok også dyre

Ja, men så kan man evt. bruge de digitale som supplement. Det gør jeg for at være helt sikker på resultatet fra strimmeltesten, så er det knap så dyrt i længden

Anmeld Citér

10. juli 2021

B&J

__anonym skriver:

Ja, men så kan man evt. bruge de digitale som supplement. Det gør jeg for at være helt sikker på resultatet fra strimmeltesten, så er det knap så dyrt i længden

Det er rigtigt men kan mærke hvornår jeg har det og se men efter 5 mdr prøvning kom det så 5 dage før det plejer  en stor forvirring 

Anmeld Citér

10. juli 2021

Charl90

Jeg købte super billigt i Normal både ÆL og GT

Anmeld Citér

10. juli 2021

B&J

Charl90 skriver:

Jeg købte super billigt i Normal både ÆL og GT

Mega god ide mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.