Tegn på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juli 2021

Miia90

Lidt info.

Vi har 2 børn lavet på ivf, sidste år lavet vi en øko som ende i en abort samt en graviditet udenfor livmoderen i samme cyklus. Så kun en æggeleder tilbage som også har taget lidt skade, men overlægen sagde der stadig er chance for naturlig graviditet ��

Nu til til mit spørgsmål.

Jeg havde sidste blødning d. 6 juni, jeg fangede en positiv ægløsningtest d. 26 juni, så lidt senere end i 14 dage. Jeg har ikke ville teste, har hellere inden g test hjemme, og prøver at trække den lidt endnu, da man bliver så skuffet ��Men jeg oplever, når jeg slapper af at mit hjerte giver et ekstra slag/dunk og har faktisk gjort det nogen dage? Nogen der ved hvad dette kan betyde og om det overhovedet har noget med en graviditet at gøre??

Knus Mia

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2021

Miia90

8. juli 2021

Charl90

Det kan vel være hvad som helst Jeg ville hellere tage en test og få en afklaring end at finde/søge en masse tegn på en eventuel graviditet og så bliver skuffet når mens kommer. Jeg har haft kvalme i 10 dage op til mens og så var jeg alligevel ikke gravid man kan tolke nok så meget på kroppens signaler, men en test kan afgøre om der er noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.