et underligt spøgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
jeg har tit tænkt på om den lille enlig stadig får ildt igemmen miig når jeg er så langt henne??? sidst til scanning sage hende der scannede miig at lillemanden lå og øvede sig på vejrtræing? så kom til og tænke på det?

40+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Christina92 skriver:

hej
jeg har tit tænkt på om den lille enlig stadig får ildt igemmen miig når jeg er så langt henne??? sidst til scanning sage hende der scannede miig at lillemanden lå og øvede sig på vejrtræing? så kom til og tænke på det?

40+2

ja, han ligger jo stadig i vand derinde, så han trækker ikke selv vejret før han kommer ud du transporterer stadig iltet blod ind til ham gennem navlestrengen! Når jordemoderen siger at han øver sig er det fordi han laver vejrtrækningsøvelser, men hvor han suger vand ned i maven - så han træner, men trækker ikke vejret

Anmeld

26. oktober 2009

nanaz

hejsa. syns nu ikk det er et underligt spørgsmål.. altid godt a spørge mår man er i tvivl... men kan ikk lige svarer på det.. ku jeg også ha spurgt om.. men kan se der er en der har svaret på detknuss

Anmeld

27. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Christina92 skriver:

hej

40+2

Ikke dumt ? mål..

Så længen de er i maven få de ilt igellem moren..

Pga babyers lunger klapper sig første ud når de er bleve født.

Det har jeg fået afvide.

Mvh Henriette

Anmeld

27. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Caroline86 skriver:

ja, han ligger jo stadig i vand derinde, så han trækker ikke selv vejret før han kommer ud du transporterer stadig iltet blod ind til ham gennem navlestrengen! Når jordemoderen siger at han øver sig er det fordi han laver vejrtrækningsøvelser, men hvor han suger vand ned i maven - så han træner, men trækker ikke vejret

Nemlig  det er lidt sjovt få man kan mærke de hikker mere når det er babyen øver sig i af trækkevejre*SS*...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.