Positive oplevelser med blødning i start gravidite

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2021

Anonym trådstarter

Elle4 skriver:

Yes, i 2. (Ja faktisk 3) graviditet havde jeg testet svagt positivt.

2 dage efter fik jeg mens (troede jeg) og sagde det til de nærmeste da jeg kort for inden havde været igennem et opslidende MA forløb  så havde brug for lidt ekstra omsorg.

men den var der, og nu er hun snart 3

år

Ej hvor er det bare dejligt at hører  tusinde tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2021

Kontrast

Jeg pletblødte (brunligt) omkring uge 7 og min sunde og raske dreng er 11 år nu. 

Anmeld Citér

8. juli 2021

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Jeg pletblødte (brunligt) omkring uge 7 og min sunde og raske dreng er 11 år nu. 

Mange tak for svar  håber jeg får samme udfald

Anmeld Citér

8. juli 2021

Lilos

Jeg blødte on and off stop med min datter fra uge 5 frem til 11. Uge. De mistænkte det kunne skyldes en tvilling der gik til grunde helt i startet MEN det lod også til at jeg havde enorm sarte slimhinder.

Denne gang, har jeg blødt brunt on and off igen fra uge 6 og det stoppede ca. for to uger siden (er i 12. Uge) og sidste uge så vi et lille vingummi bamse der lå og plaskede rundt. Jeg var inde til scanning mens jeg havde blødning og hun kunne intet se og mente også at jeg havde enorm sarte slimhinder. 

Så det kan sagtens ende lykkeligt selvom man bløder hist og pist

Anmeld Citér

8. juli 2021

Anonym trådstarter

Lilos skriver:

Jeg blødte on and off stop med min datter fra uge 5 frem til 11. Uge. De mistænkte det kunne skyldes en tvilling der gik til grunde helt i startet MEN det lod også til at jeg havde enorm sarte slimhinder.

Denne gang, har jeg blødt brunt on and off igen fra uge 6 og det stoppede ca. for to uger siden (er i 12. Uge) og sidste uge så vi et lille vingummi bamse der lå og plaskede rundt. Jeg var inde til scanning mens jeg havde blødning og hun kunne intet se og mente også at jeg havde enorm sarte slimhinder. 

Så det kan sagtens ende lykkeligt selvom man bløder hist og pist

Hvor er det bare dejligt at læse  tusinde tak for din historie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.