Job samtale i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
9 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2021

Anonym trådstarter

Ja det er hvad jeg skal. Jeg skal nemlig til jobsamtale i morgen

Kender i det med, at have et job, som man er rigtig glad for, men man bare er ved at køre lidt død i, fordi vagtplanen ikke hænger ordentligt sammen, og der mangler personale.

Skiftende arbejdstider, hver anden weekend og helligdage.

På pluds siden, så har man spændene arbejdsopgaver og fantastiske kollegaer??!!

Nu har jeg taget en KÆMPE beslutning, og jeg håber virklig, at alt går som det skal.

Jeg har efter mange år, søgt nyt arbejde. Har sendt 1 ansøgning og er sørme blevet kaldt til samtale.

Hvis jeg får jobbet, vil arbejdstiden være man-fredag, og altid fri i weekender, bedre brugergruppe, som kan meget mere osv.

Jeg ved at alle vil bliver meget overrasket over, at jeg har søgt nyt, og ved at mine bruger vil savne mig, men føler at selvom jeg elsker mit job, så er det bare blevet for stor en indgriben i privatlivet, nu hvor der hele tiden er ændringer i vagtplanen. Har ikke haft 1 eneste vagt, den sidst mdr, hvor vi ikke endten har manglet personale eller har fået ændret i min arbejdstid. 

Så vil i ikke krydse finger, for mig i morgen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2021

serinasmor

5. juli 2021

Babilooo

Held og lykke og dybe vejrtrækninger 

Anmeld Citér

5. juli 2021

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Takker!! 

Anmeld Citér

5. juli 2021

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Held og lykke og dybe vejrtrækninger 

Ja har helt sommerfugle i maven, og er helt nervøs.

Det føltes helt vild, at skulle til samtale er nyt sted, efter at have været 7 år, et sted

Anmeld Citér

6. juli 2021

Anonym

Knæk og bræk med jobsamtalen

Anmeld Citér

12. juli 2021

Pasta

Profilbillede for Pasta

Hvordan gik det?

Anmeld Citér

12. juli 2021

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
Anonym skriver:

Ja det er hvad jeg skal. Jeg skal nemlig til jobsamtale i morgen

Kender i det med, at have et job, som man er rigtig glad for, men man bare er ved at køre lidt død i, fordi vagtplanen ikke hænger ordentligt sammen, og der mangler personale.

Skiftende arbejdstider, hver anden weekend og helligdage.

På pluds siden, så har man spændene arbejdsopgaver og fantastiske kollegaer??!!

Nu har jeg taget en KÆMPE beslutning, og jeg håber virklig, at alt går som det skal.

Jeg har efter mange år, søgt nyt arbejde. Har sendt 1 ansøgning og er sørme blevet kaldt til samtale.

Hvis jeg får jobbet, vil arbejdstiden være man-fredag, og altid fri i weekender, bedre brugergruppe, som kan meget mere osv.

Jeg ved at alle vil bliver meget overrasket over, at jeg har søgt nyt, og ved at mine bruger vil savne mig, men føler at selvom jeg elsker mit job, så er det bare blevet for stor en indgriben i privatlivet, nu hvor der hele tiden er ændringer i vagtplanen. Har ikke haft 1 eneste vagt, den sidst mdr, hvor vi ikke endten har manglet personale eller har fået ændret i min arbejdstid. 

Så vil i ikke krydse finger, for mig i morgen?

Håber det er gået godt!

Jeg tænker du er indenfor special området, det kan også ofte være hårdt med alle de ændringer i vagtplanen.

Tanker kommer ikke ud af det blå, så tænker du har brug for bedre arbejdstider men husk alligevel at græsset ikke altid er grønnere på den anden side. Dog kan døgn være mere udfordrende end mandag--fredag Ift. at få dækket.

Håber du har fået det og bliver glad!

Hilsen én der Bl.a sidder med vagtplanen på døgninst. ��

Anmeld Citér

12. juli 2021

Anonym trådstarter

Pasta skriver:

Hvordan gik det?

Fik det desværre ikke. De valgte en der kunne starte før mig, og som havde mere erfaring indenfor området.

Men de var rigtig søde og samtalen gik godt. Fik en rigtig god tilbagemeldingen, så er endelig tilfreds. ��

Anmeld Citér

12. juli 2021

Anonym trådstarter

Momselomse skriver:

Håber det er gået godt!

Jeg tænker du er indenfor special området, det kan også ofte være hårdt med alle de ændringer i vagtplanen.

Tanker kommer ikke ud af det blå, så tænker du har brug for bedre arbejdstider men husk alligevel at græsset ikke altid er grønnere på den anden side. Dog kan døgn være mere udfordrende end mandag--fredag Ift. at få dækket.

Håber du har fået det og bliver glad!

Hilsen én der Bl.a sidder med vagtplanen på døgninst. ��

Ja det er jeg.

Jeg fik det desværre ikke.

Ja problemet pt er nemlig konstante ændringer i vagtplanen, og manglende kollegaer. Men elsker ellers mit job og mine faste kollegaer, men det er bare super opslidende, når det ikke går op.

Tror også at jeg lige så stille, vil begynde at ligge føler ud, og holde øje med, om der kunne dukke andet spændene op

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.