Hjælp til ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej! 

Har afsluttet mens i onsdags og pletblødt/brunt udflåd og testet ÆL med strimmel siden (se billede) 

Nu har jeg bestilt “Eveline smart fertilitetssystem” - nogen der har erfaringer med det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2021

Altea

Der er jo 20 dage imellem - hvor lang en cyklus har du normalt, og er den stabil?

Du kan jo forvente en positiv test ca 16 dage før forventet mens, men det kræver selvfølgelig en stabil cyklus at vide hvornår det er  Og så skal du ikke teste med lh test fra morgenen af, da det ikke er aktivt før din krop er oppe og i gang, så mellem 10-20 er bedst

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym trådstarter

Altea skriver:

Der er jo 20 dage imellem - hvor lang en cyklus har du normalt, og er den stabil?

Du kan jo forvente en positiv test ca 16 dage før forventet mens, men det kræver selvfølgelig en stabil cyklus at vide hvornår det er  Og så skal du ikke teste med lh test fra morgenen af, da det ikke er aktivt før din krop er oppe og i gang, så mellem 10-20 er bedst

Min cyklus er ml 30-33 dage. 

Tak for svar om tidspunkt - det vidste jeg ikke!

Anmeld Citér

2. juli 2021

tutti

Anonym skriver:

Min cyklus er ml 30-33 dage. 

Tak for svar om tidspunkt - det vidste jeg ikke!

Det er dog ikke altid, at man får ÆL så længe før mens - jeg får f.eks. ÆL ca. 8-10 dage før forventet mens, så de klassiske ca. 14 dage er ikke altid gældende  

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym trådstarter

tutti skriver:

Det er dog ikke altid, at man får ÆL så længe før mens - jeg får f.eks. ÆL ca. 8-10 dage før forventet mens, så de klassiske ca. 14 dage er ikke altid gældende  

Nej det har jeg nemlig godt læst, og derfor er jeg allerede igang med at teste så jeg kan følge med fra start af.. 

Så nu må vi se

Anmeld Citér

3. juli 2021

ZRS

Profilbillede for ZRS

Her kan du se hvornår du ca skal begynde at teste for ægløsning ift til længde af din cyklus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. juli 2021

Anonym trådstarter

Baby3? skriver:

Her kan du se hvornår du ca skal begynde at teste for ægløsning ift til længde af din cyklus

Taaaak!

Anmeld Citér

5. juli 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Hvad er det for en smart App du bruger ?

Anmeld Citér

5. juli 2021

Anonym

tutti skriver:

Har du haft problemer med at blive gravid når du får ÆL så kort tid inden mens? Jeg oplever nemlig det samme og mistænker lidt det skyldes jeg ikke er blevet gravid og har haft en tidlig SA.

Anmeld Citér

5. juli 2021

tutti

Har du haft problemer med at blive gravid når du får ÆL så kort tid inden mens? Jeg oplever nemlig det samme og mistænker lidt det skyldes jeg ikke er blevet gravid og har haft en tidlig SA.

Nej, det vil jeg ikke sige! Blev gravid på 3. cyklus (første graviditet nogensinde) og de to første cyklusser ramte vi ægløsning forkert. Da jeg forstod hvor den lå, blev jeg gravid med det samme. Endte godt nok med en bio, desværre, men blev gravid med det samme lige efter - og er det heldigvis stadig Min implantation sker også ret hurtigt, tror jeg, for jeg havde allerede symptomer 5-6 dage efter ÆL og jeg er skudt til at være længere henne end min egen beregning - så kortere tid efter ÆL behøver ikke at forringe dine chancer eller just være en dårlig ting

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.