Hej alle. Den her bliver lang.
Jeg er simpelthen nødt til at snakke med nogle om det her, for jeg aner virkeligt ikke hvad det er, jeg muligvis har kastet mig ud i.
sagen er den at jeg er nylig single. Var i byen, hvor jeg tog med en 4 år yngre fyr hjem. Vi havde sex, men virkeligt underligt sex. Når jeg er fuld, lader jeg mig nemt rive med på nye ting. Men det va meget sådan noget med jeg skulle give ham lussinger og så omvendt, og sådan sex i den dur, som til sidst blev for meget for mig og så stoppede det så også der. Vi puttede hele dagen efter, og hyggede os faktisk enormt meget, og sexen var helt anderledes.
tog hjem, og så har vi så snakket en hel del sammen siden. Jeg lagde kort ud, at jeg ingenting søgte, måske bare en hyggebelysning i ny og næ. Han virkede ret opsat på at ses igen, og vi fortsatte med at snakke sammen.
Men det er som om, han en gang om ugen eller hver 14 dag, får et eller andet underligt trip. Han kan starte ud med at spørge mig om jeg evt. snakker med andre, er på datingsider eller andet. Hvis jeg svare ja, bliver han ikke sur eller noget. Svare jeg nej, stille han flere spørgmsål, i går f.eks. Var det om jeg kunne se lig og ham få børn sammen. Hvor jeg dertil svare at det kan Jeg ikke. (har kun mødt ham 2 gange, anden gang havde vi ikke sex. Men lå bare og puttede og slappede af et par timer) Så spurgte han ind til om jeg ville kalde os for dates, og jeg sagde nej. Som så endte ud i han kun mente vi skulle skrive sammen, ikke mere. Hvor han et par timer inden havde sagt han gerne ville ses igen. Det ender på en eller anden måde ud i, at han skriver han er for usund til mig og ustabil, at jeg ikke har brug fornyet i mit liv, at han skal lade mig være, og så skal Jeg blokere ham, så han ikke kan kontakte mig. Jeg skal bede ham skride eller sige et eller andet der får ham til at fatte han skal lade mig være.
så blokerede jeg ham, og han skrev til mig fra en anden profil på Instagram, at det bare var for sjov, spørger ham om han selv grinte eller hvad, og han siger det bare er fordi han sidder og keder sig. At jeg intet temperament har og ikke kan blive sur. Og det her er 1 tilfælde ud af et par gange nu, og hver gang var det bare for sjov. Når jeg konfrontere ham, virker han konfliktsky? Men tager heller ikke ansvar.
jeg er på intet tidspunkt blevet sur, fornavnes det er enormt weird og et ret rødt flag. Men hver gang man snakker i telefon med ham f.Els. Er der ikke så meget som et snert af den her underlige side? Så bliver forvirret og faktisk bange for om jeg et eller andet sted lader mig manipulere. Vi har hft 3 aftaler gennem tiden her, som han har aflyst. Han virker ikke ustabil i forhold til at være besat f.eks. Vi skriver sammen om aftenen kun, snakker i telefon et par gange i ugen. Det er bare en fyr der har været i dne kongelige livgarde og vil til at starte på Politiskolen osv, men der er bare et eller andet der virker helt off?