P-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Vingummien

Jeg bgyndte jo på p-piller 3 måneder efter Emil blev født og tog en del på efter det. Og min vægt står bare stille uanset hvad jeg gør eller spiser.

Har tænkt på om det kan hjælpe at skifte mærke i p-piller, men igen hvad så hvis jeg tager på af dem, så bliver jeg større.

Nogen der har erfaringer omkring det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Vingummien

Slet ingen

Anmeld

26. oktober 2009

4xGreve

det kan godt have en efekt hvis du skifter mærke da nogen mærker nemlig går ind og gør at du tager på...

Hvilke nogen tager du?

Anmeld

26. oktober 2009

Tina2

Hvad er det for nogle du får? Jeg har aldrig taget på af mine....

Anmeld

27. oktober 2009

Vingummien

Jamen første gang jeg fik dem tog jeg heller iikke på den gang for mange år siden men da jeg begyndte på dem igen efter at hhave født så kom det.

Det er novynette jeg får

Anmeld

27. oktober 2009

LouiseNielsen

Da jeg i forvejen er en lidt butttet pige, sagde jeg til min læge at jeg heslt ikke ville have nogen som fik mig til at ta for meget på... Og fordi vi har mange kvinder i familien der har fået brystkræft tidligt, så må jeg heller ikke få nogen med for mange homoner i. Så jeg fik Cileste... Menn er jeg de hedder!

Anmeld

27. oktober 2009

Vingummien

LouiseLarsen skriver:

Da jeg i forvejen er en lidt butttet pige, sagde jeg til min læge at jeg heslt ikke ville have nogen som fik mig til at ta for meget på... Og fordi vi har mange kvinder i familien der har fået brystkræft tidligt, så må jeg heller ikke få nogen med for mange homoner i. Så jeg fik Cileste... Menn er jeg de hedder!

Oki, syntes bare det er så svært. Startede jo på dem fordi jeg ikke tog på af dem første gang jo

Anmeld

27. oktober 2009

LouiseNielsen

suanne85 skriver:

Oki, syntes bare det er så svært. Startede jo på dem fordi jeg ikke tog på af dem første gang jo

Ja så er det jo heller ikke nemt... Men hvis du har fået dine børn siden dengang, så skal du huske der jo er sket meget med din krop siden og det kan måske være grunden... Men syntes da du skal snakke med din læge om det!

Anmeld

27. oktober 2009

Vingummien

LouiseLarsen skriver:

Ja så er det jo heller ikke nemt... Men hvis du har fået dine børn siden dengang, så skal du huske der jo er sket meget med din krop siden og det kan måske være grunden... Men syntes da du skal snakke med din læge om det!

Ja tror jeg også jeg skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.