Ingen gave ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. juni 2021

Anonym trådstarter

Jeg har en veninde der bliver 30 og som har inviteret til fødselsdag vi ses ikke så tit forståelig nok hun går i skole og er alene med to små børn som overskriften lyder har hun ingen ønsker det er den   første fødselsdag hun holder for sig selv i de seks år vi har været veninder så det kun børne fødselsdag jeg har været til der og at finde gaver til børn har jeg   aldrig halt nogle problem med   og de få voksen fødselsdage jeg har opleve   ja der har der altid værre en ønskeliste med jeg kunne gå efter selv er jeg typen der blev glad for alt hvad folk giver mig :-)

Her kommer mit problem Lige meget hvad jeg kommer på jeg kan give hende   får jeg følelsen af det ikke er en  god nok gave jeg overvejer flere ting

1 se om jeg kan finde et brugt løbe ur et okay pris   da hun løbetræninger en del og ofrer har snakke om hun godt kunne tænkt sig at kunne Tracking sine løbe turer.

2 et armbånd med   hendes børns navne indgravering

3 en bluetooth højttaler at en eller andre akt da der blev spiler en del musik i det hjem :-)

4 en vase

5 et sæt   elektrisk Salt- & Pebersæt

Jeg er nået der til hvor jeg godt kunne bruge jeres andre øjerne til at kigge på hvad i mener vil værre den helt rigtig gave??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2021

asphodel

Det er jo ret svært at svare på, når vi ikke kender hende. Men ud fra det som du skriver, så ville jeg give hende en af de tre første forslag, for det er ting, hvor du virkelig viser at du kender hende og lytter til det som hun måske lidt henkastet nævner, når I snakker sammen. På mig lyder første forslag som det mest personlige.

Jeg ville ikke give hende en vase, med mindre du vidste at hun mangler en eller ønsker sig en, og det samme med salt- og pebersættet. Den slags kan man nemt få for mange af.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.