Jeg har en veninde der bliver 30 og som har inviteret til fødselsdag vi ses ikke så tit forståelig nok hun går i skole og er alene med to små børn som overskriften lyder har hun ingen ønsker det er den første fødselsdag hun holder for sig selv i de seks år vi har været veninder så det kun børne fødselsdag jeg har været til der og at finde gaver til børn har jeg aldrig halt nogle problem med og de få voksen fødselsdage jeg har opleve ja der har der altid værre en ønskeliste med jeg kunne gå efter selv er jeg typen der blev glad for alt hvad folk giver mig :-)
Her kommer mit problem Lige meget hvad jeg kommer på jeg kan give hende får jeg følelsen af det ikke er en god nok gave jeg overvejer flere ting
1 se om jeg kan finde et brugt løbe ur et okay pris da hun løbetræninger en del og ofrer har snakke om hun godt kunne tænkt sig at kunne Tracking sine løbe turer.
2 et armbånd med hendes børns navne indgravering
3 en bluetooth højttaler at en eller andre akt da der blev spiler en del musik i det hjem :-)
4 en vase
5 et sæt elektrisk Salt- & Pebersæt
Jeg er nået der til hvor jeg godt kunne bruge jeres andre øjerne til at kigge på hvad i mener vil værre den helt rigtig gave??
Anmeld
Citér