hvad er din yndlingsting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Stineve

MIN DYNE er vinderen....

men jeg er også MEGET glad for min Louis vuitton Noé taske i sort epi læder, ... mmm..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Ansemusen

Uhh ja min Loui er også bare guld værd for mig! Mit eneste rigtig dyre eje af den slags!

Anmeld

27. oktober 2009

Betina88

Min yndlingsting er computeren og digitalkamera ,.

Anmeld

27. oktober 2009

Sees

qp skriver:

Hmmm liiiige deeet ved jeg sgu ikke om er passende, at skrive herinde....

qp !!!!  

Anmeld

28. oktober 2009

JustAnotherName

Mit kæreste eje er selvfølgelig min mand og vores 2 børn.
Men da de jo ikke er TING, så må mit svar nok blive :

Mit digitalkamera og vores fotoalbum
- og særligt dette lærredsfoto, som vi har hængende i stuen af vores datter, betyder meget for mig.

Det er sådanne ting, jeg virkelig ville forsøge at løbe efter, hvis f.eks. vores hus var ved at brænde ned ....En forevigelse af dejlige minder, som man bare ALDRIG kan få tilbage igen - De er uerstattelige og meget betydningsfulde!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. oktober 2009

Ansemusen

JustAnotherName skriver:

Mit kæreste eje er selvfølgelig min mand og vores 2 børn.
Men da de jo ikke er TING, så må mit svar nok blive :

Mit digitalkamera og vores fotoalbum
- og særligt dette lærredsfoto, som vi har hængende i stuen af vores datter, betyder meget for mig.

Det er sådanne ting, jeg virkelig ville forsøge at løbe efter, hvis f.eks. vores hus var ved at brænde ned ....En forevigelse af dejlige minder, som man bare ALDRIG kan få tilbage igen - De er uerstattelige og meget betydningsfulde!

Ej hvor har du fået lavet det smukke billede henne? Jeg har nemlig tænkt på at vi skal have lavet en serie med 3 lærredsfotos af baby når den engang kommer ud. Wau hvor er det flot, og rigtig fin datter I har

Anmeld

28. oktober 2009

JustAnotherName

Ej hvor har du fået lavet det smukke billede henne? Jeg har nemlig tænkt på at vi skal have lavet en serie med 3 lærredsfotos af baby når den engang kommer ud. Wau hvor er det flot, og rigtig fin datter I har

Tak skal du have     Det fik jeg lavet hos "PhotoCare".
Men jeg har set flere andre steder også, hvor de laver det.

Dengang havde de et tilbud, og jeg mener det var ½ pris, hvor vi betalte 999,- for det.

Billedet ovenfor er af vores ældste datter, Bianca, da hun lige havde lært at sidde selv.
Og nu har vores yngste datter, Celina, snart samme alder. Så når hun også lige lærer at sidde selv, så vil vi selvfølgelig også gerne have lavet ét i samme stil af hende.

Jeg er netop selv igang med at overveje, hvorhenne jeg skal have lavet det næste - lidt afhængig af prisen....
Det nemmeste var måske nok bare, at få det lavet dét det samme sted som sidst, men hvis nu jeg kan få lavet det samme et andet sted meget billigere, så var det måske også værd at tage med jo.

Jeg synes det ser så godt ud - lidt ligesom et maleri næsten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.