Hvornår turde i fejre den postive test med partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
9 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juni 2021

Anonym trådstarter

Hvornår turde i begynde at fejre i havde fået en positiv test med manden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Med det samme.. Han var ligeså stor en del af det, som jeg var, så han vidste, hvornår jeg tog tests 

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym

Jeg synes ikke vi nødvendigvis fejrede det.. 

Muligvis det bliver fejret når vores andre børn skal have det at vide.. meen.. det tvivler jeg nu på, da de IKKE ønsker sig en lille søskende

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Med det samme.. Han var ligeså stor en del af det, som jeg var, så han vidste, hvornår jeg tog tests 

Ja �� han har også set et hav af test. Jeg tænker mere, vi har begge lidt svære ved at tro på det. Er vi nu også sikre på at vi virkelig er gravide og om vi skal vente med at være glade til efter uge 8 eller 12 når vi føler os mere sikre på at det er virkeligt 

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Ja �� han har også set et hav af test. Jeg tænker mere, vi har begge lidt svære ved at tro på det. Er vi nu også sikre på at vi virkelig er gravide og om vi skal vente med at være glade til efter uge 8 eller 12 når vi føler os mere sikre på at det er virkeligt 

Ahh så forstår jeg bedre .. Jamen altså nu har vi selv mistet den første, så vi har aldrig turde tro 100% på det, før barnet var ude.. Men altså vi blev da glade for det og "fejrede" det stort set med det samme.. Men stadig med det i mente, at det kan gå galt 

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hvis I er utrygge kan I da få lavet en tryghedskanning, og så fejre det hvis alt er som det skal være der

Vi valgte sådan en tidlig skanning da jeg var 6+noget, så hjerteblink og fejrede det ved først at tage ud og spise og derefter rundt og fortælle det nærmeste familie nyheden

Held og lykke med graviditeten

Anmeld Citér

22. juni 2021

Babilooo

Anonym skriver:

Der er nok af regnvejrsdage i livet. Nyd når solen skinner ��

Anmeld Citér

22. juni 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Altså det er jo ingen regler for hvor man “må” glæde sig til eller over noget - og man kan vel sjældent selv vælge det til eller fra fuldkommen rationelt uanset hvad. En graviditet (og alt muligt andet) kan jo gå galt undervejs - men når du henover nakkefoldsscanningen begynder det jo at de rigtig fornuftigt ud. Nyd det når I har lyst og føler det - der er ingen regler.

Anmeld Citér

22. juni 2021

Lje

Anonym skriver:

Mit bedste råd: frigør dig af hvornår andre mener man "må/skal/bør" glæde sig. Ellers er der risiko for, at du hele tiden vil ende med at "skulle" udskyde din glæde til efter 12 uger, efter nakkefoldsscanning, efter misdannelsesscanning, efter 28 uger, efter.... - og så har du glemt at glæde dig. 

En graviditet kan potentielt gå galt hver øjeblik, det skel være. Det gør det jo hyppigst heldigvis ikke. Du er gravid. Kram og kys din mand. Fejr hvis I har lyst. Hvad er risikoen ved at fejre? Hvis det går galt, så vil I jo også være kede af det sammen. Og man bliver jo ikke mere eller mindre ked af det bare fordi man har fejret eller været glade sammen. 

Vh.

Anmeld Citér

23. juni 2021

Anonym trådstarter

Tak for alle de gode og forskellige svar vi har taget snakken og valgt at ligge alle katastrofe tankerne på hylden. Og så småt accepteret tanken om at nyde de øjeblikke der er i proccesen, selvom den er usikker. Så igår lagde jeg endelig en "far" gave til ham og imorgen skal det fejres.  Tak for hjælpen ♥️��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.