Højt hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2021

ønskebørn74

Lvh7000 skriver:

Hej. 

Er i uge 5+5 idag . Har været i behandling med IVF. Fik taget en ekstra blodprøve idag, da jeg har haft ekstreme smerter i nat i mit underliv, og var bange for at der var noget galt så har derfor været en tur ved lægen. 
Har været inde og kigge på mit tal og mit HCG lå på 22.000, lægen sagde at det var normalt imellem 100-5000 i 5 uge… så tænker det er virkelig højt. 
er der nogen som har erfaring med det? Er bare lidt nysgerrig får jo svar imorgen

Det er normalt ved tvillinger. Og de kan jo være enæggede

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2021

Lvh7000

Strikkelise skriver:

Nu vil jeg ikke gøre dig nervøs, men en molagraviditet kan udløse ret høje hcg værdier

Men jeg �� for en helt normal graviditet

Øv det lyder ikke godt  

Anmeld Citér

23. juni 2021

Lvh7000

Lvh7000 skriver:

Hej. 

Er i uge 5+5 idag . Har været i behandling med IVF. Fik taget en ekstra blodprøve idag, da jeg har haft ekstreme smerter i nat i mit underliv, og var bange for at der var noget galt så har derfor været en tur ved lægen. 
Har været inde og kigge på mit tal og mit HCG lå på 22.000, lægen sagde at det var normalt imellem 100-5000 i 5 uge… så tænker det er virkelig højt. 
er der nogen som har erfaring med det? Er bare lidt nysgerrig får jo svar imorgen

Har fået svar idag fra lægen, han nævnte at det måske kunne være en tvillinger graviditet. Og så fik en jeg henvisning til en gynækolog der kunne tage en tidlig scanning allerede i uge 6, for at se hvor langt jeg var henne.

Anmeld Citér

23. juni 2021

Lvh7000

ønskebørn74 skriver:

Det er normalt ved tvillinger. Og de kan jo være enæggede

Åh ville elske hvis det var tvillinger, men tør ikke håbe for meget

Anmeld Citér

24. juni 2021

Daa1993

Heeej 

hva’ så? Ved du noget mere?

Anmeld Citér

25. juni 2021

Lvh7000

Daa1993 skriver:

Heeej 

hva’ så? Ved du noget mere?

Har fået svar idag fra lægen, han nævnte at det måske kunne være en tvillinger graviditet. Og så fik en jeg henvisning til en gynækolog der kunne tage en tidlig scanning allerede i uge 6, for at se hvor langt jeg var henne.

Anmeld Citér

26. juni 2021

ønskebørn74

Lvh7000 skriver:

Åh ville elske hvis det var tvillinger, men tør ikke håbe for meget

Elsker mine tvillinge drenge. Men ville ønske de havde kommet en ad gangen. Det er højrisiko at vente tvillinger. Havde en hård graviditet med mange blødninger og lå ned det meste af tiden. Endte med en fødselspsykose og to handicappede drenge efter de blev født for tidligt og fødslen var hæslig og gik galt. Vi er søg heldig at de fik milde tilstande. En er spastisk lammet, den andre mindre retarderet og begge voldsomt sensitive.

Anmeld Citér

26. juni 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB
ønskebørn74 skriver:

Elsker mine tvillinge drenge. Men ville ønske de havde kommet en ad gangen. Det er højrisiko at vente tvillinger. Havde en hård graviditet med mange blødninger og lå ned det meste af tiden. Endte med en fødselspsykose og to handicappede drenge efter de blev født for tidligt og fødslen var hæslig og gik galt. Vi er søg heldig at de fik milde tilstande. En er spastisk lammet, den andre mindre retarderet og begge voldsomt sensitive.

Super upassende at skrive sådan til en gravid kvinde.. så kan hun blive rigtig nervøs og ængstelig for noget som måske ikke er relevant for lige netop hendes graviditet

Anmeld Citér

26. juni 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
EKAB skriver:

Super upassende at skrive sådan til en gravid kvinde.. så kan hun blive rigtig nervøs og ængstelig for noget som måske ikke er relevant for lige netop hendes graviditet

Jeg synes ikke det er upassende at fortælle at en tvillingegraviditet ikke er rosenrød og ren idyl. Det ER jo en risiko for både mor og børn. Hun svarer jo bare Ts at hun ikke synes det er noget at ønske. Chancen/risikoen for enæggede tvillinger trods relativt højt hcg er stadig lav, så det bliver mest sandsynligt ikke et issue

Anmeld Citér

4. juli 2021

Blomste

Lvh7000 skriver:

Hej. 

Hej

Hvordan går det med dig? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.