Jeg er som besat, og det er frustrerende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2021

Anonym trådstarter

Okay, jeg har et lidt intimt problem, eller hvad man skal sige. Jeg er godt gravid, cirka tredje trimester, og jeg føler mig besat af sex. Mit normale sex drive er svingende, i perioder meget lyst, I perioder mindre. Men lige for tiden er jeg BESAT! Jeg tænker på sex næsten hele tiden, onaneret snildt flere gange dagligt, og springer på min mand i tide og utide, når det tillader sig (vi har børn i forvejen). Altså han klager jo ikke men selvom vi havde sex sent i aftes, igen i formiddag (det gik så vildt for sig han har forstrukket noget i knæet), så er jeg stadig ja.. Eh.. Opstemt jeg synes det er næsten forstyrrende og en meget insisterende følelse. Kan man gøre noget for at dæmpe trangen? Ved godt det er normalt pga hormoner, øget blodtilførsel forskellige steder i kroppen osv, men jeg synes det er lidt til gene..

Er der andre, der har haft det som jeg, og hvad har i gjort? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2021

Kontrast

Jeg har været det (besat af sex) , men ikke under min graviditet (der havde jeg faktisk et par måneder, hvor lysten var som blæst væk, som om min krop bare vidste, at nu var den gravid og så følte den, at der ikke var nogen grund til sex mere) og jeg ville helt klart hellere have det sådan som du har det. I mit tilfælde blev det et problem, at jeg havde langt mere lyst end min eksmand og derfor følte mig mindre feminin og begæret. Så hvis din mand sagtens kan følge med og ikke klager ville jeg bare nyde den lyst og være sammen, når det passer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.