Anonym skriver:
vi har ingen børn. Vores ægteskab var godt, men jeg havde det af helvede til rent psykisk der hvor jeg boede
Der var intet at lave i den by. Min mand vil godt have mig tilbage. Han har ikke råd til at flytte ud af den by.
Det er København jeg altid gerne har ville bo i, fordi det er en by for mig..
Jeg er ked af at være lidt fræk, men jeg sidder og tænker, at hvis man forlader et ægteskab pga man hellere vil bo i en bestemt by, velvidende ens ægtefælle ikke har økonomien til det, så var det måske ikke et sundt og stærkt ægteskab i første omgang. Jeg anerkender, at det kan være en psykisk påvirkning at bo i en by, man ikke vil bo i, men.. At forlade den man elsker, ikke fordi han ikke vil, men fordi han økonomisk ikke kan, en mand man har giftet sig med.. Og så forstår jeg ikke, du har råd til at bo i KBH alene, men han kunne ikke flytter til KBH pga økonomi? Hvordan forvaltede i jeres økonomi? Hvis han ikke havde råd, men du havde, kunne du så ikke have betalt mere end ham, når det var din drøm, en drøm du var villig til at skilles for? Kunne i ikke have valgt en by, han havde råd til, som var bedre end jeres nuværende? Jeg må indrømme, at jeg er noget forvirret..
Anmeld
Citér