I tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
16 svar
23 synes godt om
18. juni 2021

Anonym trådstarter

Hej sagen er at jeg er ved at blive skilt fra min mand. Jeg er flyttet fra ham. Men jeg savner ham stadig Jeg kan bare ikke bo i den by han bor i. Jeg hadede det, da jeg boede der. Men jeg savner ham jo. Aner ikke hvad jeg skal gøre. Selv da jeg elskede ham, hadede jeg vores by. Tror i det vil være en god ide at flytte tilbage , da jeg føler jeg mangler ham? Eller skal jeg bare se og blive skilt i en fart og komme videre? Han bor på Sydsjælland og jeg er flyttet til København.  Mit hoved og hjerte siger forskellige ting. Jeg var ked af at bo på Sydsjælland, og hadede hver eneste dag. Skal jeg vælge livet med ham i en by jeg hader eller skal jeg bare leve livet i København.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2021

snec

Er der slet ingen mulighed for at han kunne flytte. Eller at i sammen finder et fælles sted i vil slå jer ned. Altså ikke i nogen af jeres gamle baser. Men et helt nyt sted. 

Anmeld Citér

18. juni 2021

Anonym trådstarter

snec skriver:

Er der slet ingen mulighed for at han kunne flytte. Eller at i sammen finder et fælles sted i vil slå jer ned. Altså ikke i nogen af jeres gamle baser. Men et helt nyt sted. 

Nej det er der ikke lige nu.  Han har ikke råd. 

Anmeld Citér

18. juni 2021

aLOTofmother

Jeg er lidt rund forvirret og føler jeg mig mangler svar på meget for at kunne forholde mig.

- har I børn?

- hvordan var jeres ægteskab inden skilsmisse? Var der andre problemer, eller var I lykkeligt gift?

- har du forladt et lykkeligt ægteskab pga du ikke vil bo i København? Er det muligt at indgå et kompromis om en anden by? Hvis nej, hvorfor vil din mand så ikke flytte?

- vil din mand overhovedet have dig tilbage?

- har I fået hjælp til at arbejde med jeres indbyrdes problemer?

For mig lyder det voldsomt at bryde et ægteskab op, pga man ikke vil bo i en bestemt by, så jeg er nysgerrig på jeres forhold i øvrigt.. 

Anmeld Citér

18. juni 2021

Anonym trådstarter

Jeg er lidt rund forvirret og føler jeg mig mangler svar på meget for at kunne forholde mig.

- har I børn?

- hvordan var jeres ægteskab inden skilsmisse? Var der andre problemer, eller var I lykkeligt gift?

- har du forladt et lykkeligt ægteskab pga du ikke vil bo i København? Er det muligt at indgå et kompromis om en anden by? Hvis nej, hvorfor vil din mand så ikke flytte?

- vil din mand overhovedet have dig tilbage?

- har I fået hjælp til at arbejde med jeres indbyrdes problemer?

For mig lyder det voldsomt at bryde et ægteskab op, pga man ikke vil bo i en bestemt by, så jeg er nysgerrig på jeres forhold i øvrigt.. 

vi har ingen børn. Vores ægteskab var godt, men jeg havde det af helvede til rent psykisk der hvor jeg boede Der var intet at lave i den by. Min mand vil godt have mig tilbage. Han har ikke råd til at flytte ud af den by.

Det er København jeg altid gerne har ville bo i, fordi det er en by for mig..

Anmeld Citér

18. juni 2021

aLOTofmother

Anonym skriver:

vi har ingen børn. Vores ægteskab var godt, men jeg havde det af helvede til rent psykisk der hvor jeg boede Der var intet at lave i den by. Min mand vil godt have mig tilbage. Han har ikke råd til at flytte ud af den by.

Det er København jeg altid gerne har ville bo i, fordi det er en by for mig..

Jeg er ked af at være lidt fræk, men jeg sidder og tænker, at hvis man forlader et ægteskab pga man hellere vil bo i en bestemt by, velvidende ens ægtefælle ikke har økonomien til det, så var det måske ikke et sundt og stærkt ægteskab i første omgang. Jeg anerkender, at det kan være en psykisk påvirkning at bo i en by, man ikke vil bo i, men.. At forlade den man elsker, ikke fordi han ikke vil, men fordi han økonomisk ikke kan, en mand man har giftet sig med.. Og så forstår jeg ikke, du har råd til at bo i KBH alene, men han kunne ikke flytter til KBH pga økonomi? Hvordan forvaltede i jeres økonomi? Hvis han ikke havde råd, men du havde, kunne du så ikke have betalt mere end ham, når det var din drøm, en drøm du var villig til at skilles for? Kunne i ikke have valgt en by, han havde råd til, som var bedre end jeres nuværende? Jeg må indrømme, at jeg er noget forvirret.. 

Anmeld Citér

18. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej sagen er at jeg er ved at blive skilt fra min mand. Jeg er flyttet fra ham. Men jeg savner ham stadig Jeg kan bare ikke bo i den by han bor i. Jeg hadede det, da jeg boede der. Men jeg savner ham jo. Aner ikke hvad jeg skal gøre. Selv da jeg elskede ham, hadede jeg vores by. Tror i det vil være en god ide at flytte tilbage , da jeg føler jeg mangler ham? Eller skal jeg bare se og blive skilt i en fart og komme videre? Han bor på Sydsjælland og jeg er flyttet til København.  Mit hoved og hjerte siger forskellige ting. Jeg var ked af at bo på Sydsjælland, og hadede hver eneste dag. Skal jeg vælge livet med ham i en by jeg hader eller skal jeg bare leve livet i København.

Jeg er flyttet hjem til mine forældre..

Anmeld Citér

18. juni 2021

aLOTofmother

Anonym skriver:

Jeg er flyttet hjem til mine forældre..

Hvad har du så tænkt dig for din fremtid? Vil du hellere blive boende hos dine forældre i en by, du tydeligvis ikke har råd til, frem for at finde en lidt mindre by med din ægtemand? Hvorfor valgte du at gifte dig, velvidende det afholdt dig fra din Københavnerdrøm? Er det udelukkende hvad man lave i byen, der skaber en drøm om København? 

Anmeld Citér

18. juni 2021

Anonym trådstarter

Hvad har du så tænkt dig for din fremtid? Vil du hellere blive boende hos dine forældre i en by, du tydeligvis ikke har råd til, frem for at finde en lidt mindre by med din ægtemand? Hvorfor valgte du at gifte dig, velvidende det afholdt dig fra din Københavnerdrøm? Er det udelukkende hvad man lave i byen, der skaber en drøm om København? 

Jeg ville spare op og finde mit eget. Min mand ønsker slet ikke at flytte fra den by. Jeg flyttede med ham fordi jeg elskede ham og jeg tænkte at jeg ville kunne lide byen. Men det var ikke tilfældet og jeg begyndte af miste følelser for ham.

Anmeld Citér

18. juni 2021

Anonym trådstarter

Men jeg savner ham bare

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.