Hej damer,
Jeg er nu på dag 23 i min cyklus, og bliver ved med at få negativ ægløsningstest. Er der andre end mig med lang og uregelmæssig cyklus og har i nogle gode råd til at håndtere ventetiden og uvisheden omkring hvornår ægløsning kommer..
Jo flere dage der går uden ægløsning, jo mere fokuseret bliver jeg på det. Og jeg bliver bekymret for om testen ikke viser rette resultat og at jeg misser ægløsningen.
Efter vi i december gik i gang med at prøve at gøre mig gravid, lægger jeg også mere pres på mig selv ift at have sex ofte, fordi jeg i nogle af cyklusserne har misset ægløsningen.. men det går også ud over min sexlyst.
Jeg synes at ventetiden begynder at gå mig på, og jeg vil rigtig gerne undgå at blive helt bitter og mere utålmodig end jeg er i forvejen. Men hvordan gør jeg det?
Kom endelig med gode råd eller erfaringer.
Jeg kender ikke rigtig andre i samme situation. Resten af min omgangskreds er enten gravide eller slet ikke klar til at få børn.
Hej med dig
Jeg vil bare sige - du er bestemt ikke alene!
Jeg synes de æl test er så svære..
Jeg har testet hver morgen i 6 dage omkring antaget æl. Det lykkes mig at få en tydeligere og tydeligere streg og til sidst blev den mere utydelig.
Jeg har dog læst, at det åbenbart er bedst at teste om eftermiddagen da kroppen burde have produceret mere LH i løbet af dagen.. Det har jeg ikke prøvet.
Men hvis man tester med mere end 24 timers interval, så kan man jo misse den..
Jeg tror at jeg vil prøve og teste mere i næste cyklus, hvis jeg ikke har haft heldet med mig.
Prøv desuden appen "premom", der kan du uploade billeder af dine test, og så aflæser den dine resultater. Det er mit første forsøg med app'en.
Mht at projekt baby går ud over sexlysten - sex hver anden dag er altså ikke lige så naturligt og let her, som da vi lige havde mødt hinanden 
Men vi prøver at holde et interval på hver 2-3 dag, for at ramme æl, som jeg stadig ikke helt ved hvornår er 
Du er ikke alene