2+5 så skyd mig dog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
9 svar
8 synes godt om
15. juni 2021

Anonym trådstarter

Jeg hader de 2 uger, hvor man hverken er købt eller solgt. Det kan jeg ikke finde ud af. Andre derude, som lider med mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg føler med dig. Ved ikke hvorfor det skal være så nederen. Særligt sidste uge før mens er hård. Ugerne op til ægløsning synes jeg går hurtigt. 

Anmeld Citér

16. juni 2021

Mutzen

Jeg er også med dig

mig ÆL var forsinket denne gang, så teknisk set er jeg over tid, men ift ÆL så har jeg nogle dage endnu

har selvfølgelig testet som en gal, men det nytter ikke medmindre man nyder at se negative tests��

Anmeld Citér

16. juni 2021

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Jeg føler med dig. Ved ikke hvorfor det skal være så nederen. Særligt sidste uge før mens er hård. Ugerne op til ægløsning synes jeg går hurtigt. 

Ja! Det er næsten en lettelse, når man rammer mens, for så går tiden normalt igen Den sidste uge kollapser jeg i tidlige tests

Anmeld Citér

16. juni 2021

Anonym trådstarter

Mutzen skriver:

Jeg er også med dig

mig ÆL var forsinket denne gang, så teknisk set er jeg over tid, men ift ÆL så har jeg nogle dage endnu

har selvfølgelig testet som en gal, men det nytter ikke medmindre man nyder at se negative tests��

Nej, de er ikke just en fornøjelse at se den ene negative test efter den anden, når man tester løs. Min ægløsning kom lidt tidligere end normalt denne måned. Det er skønt, men en kort fornøjelse. De to vente-uger er ikke bedre af den grund

Anmeld Citér

16. juni 2021

M_M

Hvor er jeg et eller andet sted virkelig glad for at læse det åbenbart er helt normalt - Ikke særlig pænt at jeg sidder og glæder mig over ikke at være den eneste.

Men når man går rundt som eneste i omgangskredsen der har gang i det her projekt, så er jeg nogle gange i tvivl om hvornår jeg er ved at tabe sutten og hvornår jeg er helt normal.

Sætter hak i normal boksen sammen med jer andre og sender babystøv til alle!
Og forsøger at tænke at 8 dages ventetid da ikke er noget problem, det går hurtigt......

Anmeld Citér

20. juli 2021

Tidra22

Hvordan går ventetiden for jer? Fik I positive tests? Nu venter jeg som en gal…. Er omkring 2+6 i dag hvis alt er vel!

Anmeld Citér

20. juli 2021

CS88

Oh yes, bliver også skør af bare at vente og ikke kunne gøre til eller fra.

Jeg er kun 2+3, hvis altså jeg er noget overhovedet

Anmeld Citér

20. juli 2021

Charl90

Puha hvor lyder det hårdt at lade det fylde så meget. Jeg er på 11. måned i denne omgang. Med min søn tog det 15 måneder. Jeg ville være blevet sindssyg hvis jeg hver måned tænkte så meget på det

Jeg havde en SA for 1,5 måned siden. Tror på at det hurtigt lykkes nu Jeg har fundet min ÆL i torsdags. Min testdag ligger mens jeg er i Lalandia med nogle venner og børnene. Så er lidt i dilemma om jeg skal teste inden turen (allerede 3+5) eller skal vente til i Lalandia. Det ville jo være rart at vide det inden og ikke skulle tænke på mens på turen

Anmeld Citér

21. juli 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg venter stadig på en positiv test, har testdag på mandag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.