Skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juni 2021

Anonym trådstarter

Tidlig RFSU test - er det en skyggestreg? Ifølge min Flo app er der 5 dage til mens - ifølge min Premom er der hele 9 dage... 

Tog æl test i forgårs som steg igår og er faldet i dag. Oplevede dog både æl tegn omkring d. 6/7/8 og denne weekend?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Tidlig RFSU test - er det en skyggestreg? Ifølge min Flo app er der 5 dage til mens - ifølge min Premom er der hele 9 dage... 

Tog æl test i forgårs som steg igår og er faldet i dag. Oplevede dog både æl tegn omkring d. 6/7/8 og denne weekend?

Har intet godt hørt om rfsu. Men skal lige forstå dig rigtigt. Du testede positivt for ægløsning for handske kort siden, men har en app, der siger mens om 5 dage?

Anmeld Citér

14. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har intet godt hørt om rfsu. Men skal lige forstå dig rigtigt. Du testede positivt for ægløsning for handske kort siden, men har en app, der siger mens om 5 dage?

Ja det er super forvirrende

Anmeld Citér

15. juni 2021

Mortiltreee

Jeg har ikke gode erfaringer med rfsu teste.. Jeg ville ikke stole på den, tag et andet mærke test.

Anmeld Citér

15. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg synes desværre ikke jeg kan se noget.

Men det lyder da til at du lige har haft æl. Er det første cyklus?

Jeg har både Flo, Clue og premom og de siger ægløsning hhv 16/18 juni. Er også lidt forvirret men tror det er fordi cyklus længden er ukendt her i første cyklus 

Anmeld Citér

15. juni 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Jeg synes desværre ikke jeg kan se noget.

Men det lyder da til at du lige har haft æl. Er det første cyklus?

Jeg har både Flo, Clue og premom og de siger ægløsning hhv 16/18 juni. Er også lidt forvirret men tror det er fordi cyklus længden er ukendt her i første cyklus 

Nej jeg har haft nogenlunde stabil cyklus siden februar, men sidste cyklus endte på 33 dage og jeg mistænker lidt en bio i sidste cyklus.

Anmeld Citér

15. juni 2021

Anonym

Ja, det er en skyggestreg. Vent med at tisse til en om uges tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.