Vaccine covid 19

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
2 svar
2 synes godt om
11. juni 2021

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Kære alle.

Min datter skal vaccineres på tirsdag. Vi har fået tiden for længe siden men nu har hendes lærer pludselig lagt en studie relevant tur den dag. Dvs at enten kan hun undvære turen eller skubbe vaccinen. Vi har allerede kigget på at skubbe vaccinen men den næste ledige tid er om en måned. Ellers skal vi rejse land og rige rundt for at få den. Men min kæreste der lige har fået det 1. stik sagde, at han havde hørt, da han sad i venteværelset, at der var en anden person der havde fået af vide at man godt kunne komme før/efter sin tid, så længe det bare var på samme dag. Er der nogen der ved om det reelt er rigtigt eller om det bare var den pågældende person der havde misforstået noget? �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnjaZenia skriver:

Kære alle.

Min datter skal vaccineres på tirsdag. Vi har fået tiden for længe siden men nu har hendes lærer pludselig lagt en studie relevant tur den dag. Dvs at enten kan hun undvære turen eller skubbe vaccinen. Vi har allerede kigget på at skubbe vaccinen men den næste ledige tid er om en måned. Ellers skal vi rejse land og rige rundt for at få den. Men min kæreste der lige har fået det 1. stik sagde, at han havde hørt, da han sad i venteværelset, at der var en anden person der havde fået af vide at man godt kunne komme før/efter sin tid, så længe det bare var på samme dag. Er der nogen der ved om det reelt er rigtigt eller om det bare var den pågældende person der havde misforstået noget? �� 

Tænker det ville være klogest at ringe og høre hvor hun skal stikkes(tænker jeg) hvordan det fungere. Det kan jo måske være forskelligt. 

Anmeld Citér

11. juni 2021

Sprit25

Tænker at ligesom med pcr test kan du komme lidt før eller lidt efter. Men det er lidt dårlig stil, fordi det skaber kø

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.