Hvornår må jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2021

Denheldigekartoffel

Godaften til dig.

vi er igang med projekt baby, og jeg stoppede derfor med p-piller d. 12/5, min mens kom som forventet d. 15, og sluttede igen 20/5… jeg skulle så (hvis jeg stadig var på p piller) tage piller igen d. 19. Hvis jeg var på piller ville jeg jo stoppe med min næste pakke igår, men dette gør jeg som sagt ikke. 

men, min mens er IKKE kommet og det er sikkert meget normalt, meeeen… hvornår er min reelle menustrations-første-dag? Hvor jeg kan teste? 

Tak, hvis du læste så langt og hvis det hele gav mening. ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2021

BabyIgen2022

Denheldigekartoffel skriver:

Godaften til dig.

vi er igang med projekt baby, og jeg stoppede derfor med p-piller d. 12/5, min mens kom som forventet d. 15, og sluttede igen 20/5… jeg skulle så (hvis jeg stadig var på p piller) tage piller igen d. 19. Hvis jeg var på piller ville jeg jo stoppe med min næste pakke igår, men dette gør jeg som sagt ikke. 

men, min mens er IKKE kommet og det er sikkert meget normalt, meeeen… hvornår er min reelle menustrations-første-dag? Hvor jeg kan teste? 

Tak, hvis du læste så langt og hvis det hele gav mening. ��

Det kommer jo an på mange ting. Om det var en p-piller mens eller den rigtige, om din cyklus er 28 eller 35. Hvis det var rigtig mens, så er d. 15. vel et godt bud?

Anmeld Citér

10. juni 2021

Morpåudebane

standart cyklus er 28 dage, så hvis du følger den og går udfra at det var en rigtig mens du havde den 15. Maj, så burde du efter en gennemsnitlig cyklus have testdag 12. Juni  

Anmeld Citér

10. juni 2021

Altea

Det er din æl der afgør hvornår du kan teste. Du har altid testdag 14 dage efter denne, uanset om den ligger på dag 14 eller på dag 40. Efter præventionsstop er det meget normalt at der kan gå nogle måneder med uregelmæssige lange cyklusser, inden kroppen selv kan finde ro igen. Altså med sene ægløsninger.. Nogle kan jo gå uden blødninger i flere måneder, hvor andre kan have rimelig stabil cyklus hurtigt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.