Liva får en lang dagplejedag imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

TbCp

Og det passer mig ikke særlig godt.

Normalt afleveres hun et sted mellem 8 og 9 og hentes når jeg har fri 15.30 og fredag kl. 15. Nogle gange tidligere alt efter hvornår mine dagplejeunger hentes.

Imorgen skal Carsten til Kbh. og skal med et tog 7.20 så Liva skal allerede afleveres kl. 7.
Og da Carsten først kommer hjem ved spisetid skal jeg hente hende og først når jeg har fri.
Dvs. hun skal være der fra 7 til 15.45.  Synes godt nok det er en lang dag for hende.
Ved godt at for nogle mennesker er det hverdag... men alligevel.

Hun er i gæstedagpleje denne uge og hun er heldigvis en helt fantastisk dagplejer! Faktisk har vi snakket om at skulle vi have flere børn ville vi gerne have dem hen til hende.
Hun har hund så Liva er fuldstændig ekset når hun er derhenne.
Det er da lidt en trøst når hun nu skal være der så længe.

Tilgengæld blev hun så hentet 14.30 idag og var først kommet 8.30 så det vejer lidt op.... for mig

Hvor længe er jeres unger i institution?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Jules

Jeg aflevere Viktor kl.6.45. Jeg skal med bussen kl.7! Jeg er hjemme igen kl.14. Men der sover Viktor henne i dagplejen. Så jeg henter ham kl. ca. 16 så han kan nå at hygge og få frugt sammen med de andre Torsdag blir han dog først afleveret kl.8 henne i legestuen Og fredag blir han hentet kl.14

Det er langtid han er der ... Men han sover næsten de 4 af timerne væk. Og han elsker at være i dagpleje... Så jeg har det ikke skidt over det.

Anmeld

26. oktober 2009

Vingummien

Føler med dig

Emil kommer derover ca 8:30 og bliver hentet ca 14:30  så når han morgenmad med de andre kl 9 og det sidste måltid de får kl 14. Onsdag er han der dog til 15:30 hvis Frank ikke kan hente ham der og det er sjældent han ikke kan det.

Anmeld

26. oktober 2009

anna-jonas

Anna er afsted fra kl. ca. 7.30 til 15, 4 dage om ugen......................har fri næsten hver fredag. Hun plejer at sove fra kl. 12 til 14, og får så madpakke med de andre børn, inden jeg henter hende.

Mon ikke Liva får en skøn dag, med hund, børn og sød DP'er.

MEtte

Anmeld

26. oktober 2009

Bondepigen

Emma bliver afleveret mellem 8 og 8.30 og hentet igen kl. 14.30.

I de næste 3 uger er hun i gæstepleje hos en fra min gamle klasses mor. Supersød dame og Emma er vild med at være der..helt fra første dag som var torsdag i sidste uge. Hun har overhovedet ikke grædt over at blive afleveret der, i modsætning til hende hun normalt er hos... Ved ikke hvorfor der er så stor forskel, så jeg tænker da mit og bliver lidt bekymret...

Anmeld

27. oktober 2009

Vinker

Så længe Liva hygger sig hos dagplejen skal du altså slet ikke have så dårlig samvittighed og slet ikke når der kun er tale om én enkelt dag! Jeg tror bestemt ikke at Liva fornemmer at hun er der længere end hun plejer. Tiden flyver jo afsted når man har det godt og leger....

Niklas Emil er i vuggestue fra 8.30 til 16.30 men når jeg en gang finder et andet arbejde kan han risikerer at skulle være der hver dag en time længere hvis jeg feks også får et 8 til 16 job. Det har jeg det ikke skidt med for jeg ved at Niklas Emil eeeelsker at være i vuggestuen og er begyndt at sove en god middagslur deroppe så det tar jeg stille og roligt (andet er der heller ikke at gøre....)

I dag er Niklas Emil hjemme fra vuggestuen. Han skal have en hyggedag med sin mormor som han ikke ser så tit

Anmeld

27. oktober 2009

sarahb

Min trold er der ca fra 8.45 til 16.05 og så skal han komme mandag og torsdag kl.8 da de skal til rytmik og legestue.

og så holder han en fridag når det passer ind
men han sover så næsten 3 timer til middag derover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.