I poolen med den lille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

iln

Silas og jeg er så heldige at vi må komme med farmands arbejde i sommehus søndag til mandag. Der er en pool der og jeg har så meget lyst til at tage Silas med deri. Jeg ved godt han ikke er de 3 mdr. endnu men kan det skade med en lille tur?

Nogle forholdsregler man skal tage hensyn til med klovand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Silas og jeg er så heldige at vi må komme med farmands arbejde i sommehus søndag til mandag. Der er en pool der og jeg har så meget lyst til at tage Silas med deri. Jeg ved godt han ikke er de 3 mdr. endnu men kan det skade med en lille tur?

Nogle forholdsregler man skal tage hensyn til med klovand?

Hejsa,

Hvor meget er det Silas vejer nu?

Min sp sagde at de skulle være over 8 uger og en vægt der siger +5 kg.

Men jeg tænker lidt det muligvis er for koldt til ham, og han derfor ikke vil kunne lide det.  (+han måske kan blive syg, hvis det er for koldt, selvom det måske kun er 5 min.)

I svømmehallen er baby bassinet jo opvarmet til over 34grader.

Men er poolen opvarmet til over de 34g. er det jo en hel anden snak.

Mht. klorvand tror jeg der som så ikke er forholdsregler, for i svømmehallen er det jo også klorvand (ved ikke om der er en anden blanding deri ifh. de store bassiner) men dykker bebeserne da på liv og løs.....

Anmeld

26. oktober 2009

NaFe

Han skal helst være mellem 8-10 uger før man bør tage dem med i sådan noget vand..og vandet skal være omkring de 34 grader. han må ikke komme i et koldvands bassin....

Anmeld

26. oktober 2009

anna-jonas

I sådan et sommerhus, er det IKKE tilrådeligt at tage spædbørn med i poolen, og ej heller i spabad. Det er p.g.a bakterie-niveauet...................han skulle jo nødig få en slem infektion.

Mette

Anmeld

27. oktober 2009

iln

Jeg havde også selv flest punkter på minusliste ove, om jeg skulle tage ham med eller ej og I har bekæftet. Mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.