En uge over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juni 2021

Ananas

Jeg er nu gået en uge over tid og tester konsekvent negativt. Alle de symptomer jeg har haft er også forsvundet udover ømme bryster, som så også er rekordømme og har været det i et par uger nu. Så tænker det bare er 1. cyklus der driller lidt. 

Jer med en drilsk 1. cyklus, hvor længe gik der før I fik mens? Evt andre i samme situation der vil følges?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ananas skriver:

Jeg er nu gået en uge over tid og tester konsekvent negativt. Alle de symptomer jeg har haft er også forsvundet udover ømme bryster, som så også er rekordømme og har været det i et par uger nu. Så tænker det bare er 1. cyklus der driller lidt. 

Jer med en drilsk 1. cyklus, hvor længe gik der før I fik mens? Evt andre i samme situation der vil følges?

Jeg vil gerne Jeg har lige haft den første "mens" efter p-piller og skulle gerne være på dag 6 i cyklus. Og jeg er meget spændt på hvornår den første rigtige mens viser sig.

Er du også stoppet på p-piller? Og er det også første rigtige mens du venter på?

Hyggeligt at have nogen at følges med

Anmeld Citér

8. juni 2021

Ananas

Mortil_en skriver:

Jeg vil gerne Jeg har lige haft den første "mens" efter p-piller og skulle gerne være på dag 6 i cyklus. Og jeg er meget spændt på hvornår den første rigtige mens viser sig.

Er du også stoppet på p-piller? Og er det også første rigtige mens du venter på?

Hyggeligt at have nogen at følges med

Uh, det er spændende Dejligt du vil følges

Jeg er stoppet med hormonspiral her i starten af maj og fik en meget lille blødning 2 dage efter. Det er 5 uger siden nu og venter bare på den første rigtige mens, ligesom du

Anmeld Citér

9. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ananas skriver:

Uh, det er spændende Dejligt du vil følges

Jeg er stoppet med hormonspiral her i starten af maj og fik en meget lille blødning 2 dage efter. Det er 5 uger siden nu og venter bare på den første rigtige mens, ligesom du

Spændende! Vi må håbe at vores tid her i tråden bliver kort

Jeg er vist ved at få mens igen nu her. Den falske mens stoppede i søndags. Troede ellers lige der var ægløsningen som gav mig mavesmerter og kvalme

Anmeld Citér

9. juni 2021

Altea

Der kan jo sagtens gå en rum til, før mens indtræffer og cyklus rammer noget stabilitet. Men du er jo først gået over tid 14 dage efter æl, uanset om æl ligger på dag 14, eller dag 40  Så det er dén du skal have styr på.

Anmeld Citér

9. juni 2021

Ananas

Mortil_en skriver:

Spændende! Vi må håbe at vores tid her i tråden bliver kort

Jeg er vist ved at få mens igen nu her. Den falske mens stoppede i søndags. Troede ellers lige der var ægløsningen som gav mig mavesmerter og kvalme

Hold da op det var hurtigt! Kunne være dejligt for dig hvis den blev regelmæssig nu så

Anmeld Citér

9. juni 2021

Ananas

Altea skriver:

Der kan jo sagtens gå en rum til, før mens indtræffer og cyklus rammer noget stabilitet. Men du er jo først gået over tid 14 dage efter æl, uanset om æl ligger på dag 14, eller dag 40  Så det er dén du skal have styr på.

Det er rigtigt, det er lige noget med formuleringen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.