Er det uansvarligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2021

Anonym trådstarter

Jeg tager sol et par gange om ugen. Og normalt gør jeg det inden jeg henter knægten fra institution. 
Jeg når det dog ikke idag inden han skal hentes. 
så mit spørgsmål går på, om det er uansvarligt at tage ham med og han sidder på stolen ved siden af i de 7 minutter det tager og ser youtube eller spiller efter hvad han nu har lyst til. 

han er knap 6 år. Så ved han sagtens kan sidde selv uden problemer. Tænker mere på evt stråler fra solariet. Så meget forstand har jeg heller ikk på stråling nemlig og vil selvfølgelig ikk udsætte ham unødigt for noget

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2021

drabo

Profilbillede for drabo
Anonym skriver:

Jeg tager sol et par gange om ugen. Og normalt gør jeg det inden jeg henter knægten fra institution. 
så mit spørgsmål går på, om det er uansvarligt at tage ham med og han sidder på stolen ved siden af i de 7 minutter det tager og ser youtube eller spiller efter hvad han nu har lyst til. 

han er knap 6 år. Så ved han sagtens kan sidde selv uden problemer. Tænker mere på evt stråler fra solariet. Så meget forstand har jeg heller ikk på stråling nemlig og vil selvfølgelig ikk udsætte ham unødigt for noget

Jeg ville lade være - der kommer stadig masser af UV-lys ud omkring solariet (eller jeg har ikke sat mine ben i et solarium de sidste 20 år - så der kan være sket meget siden da)

Og det er helt sikkert ikke sundt for hans øjne eller hud at sidde i UV-lyset selvom han selvfølgelig ikke får nær den mængde UV-lys du gør.

Men det er heller ikke noget han dør af - men hvis det er muligt ville jeg skyde solariet til en anden dag - men ligefrem at kalde det uansvarligt - så langt ville jeg nok ikke gå - men gå en tur i solskinnet i stedet.

Anmeld Citér

8. juni 2021

Anonym trådstarter

drabo skriver:

Jeg ville lade være - der kommer stadig masser af UV-lys ud omkring solariet (eller jeg har ikke sat mine ben i et solarium de sidste 20 år - så der kan være sket meget siden da)

Og det er helt sikkert ikke sundt for hans øjne eller hud at sidde i UV-lyset selvom han selvfølgelig ikke får nær den mængde UV-lys du gør.

Men det er heller ikke noget han dør af - men hvis det er muligt ville jeg skyde solariet til en anden dag - men ligefrem at kalde det uansvarligt - så langt ville jeg nok ikke gå - men gå en tur i solskinnet i stedet.

tak for dit feed back. Det er de samme tanker jeg selv har omkring det nemlig. 

jeg prøver om jeg kan få det presset ind i morgen i stedet.  

Anmeld Citér

8. juni 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg ville flytte det. 

Anmeld Citér

8. juni 2021

Anonym

Jeg ville ikke kalde det uansvarligt. Godt nok har jeg aldrig taget sol og bryder mig ikke om det. Men blander mig ikke i andres vaner/behov. 
Men jeg ville nok ikke tage mit barn med solcenter. 
Jeg har haft røget et par år da de to ældste var små(efter skilsmisse) men jeg røg aldrig når de var i nærheden af mig/kunne se mig. De vidste godt at jeg røg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.