Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjælp! Tidlig test taget her til aften - er det en skyggestreg eller er der farve i?
Billede med skygge henover er taget 4 minutter efter, og det andet efter længere tid
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Oplevede det samme sidste måned på samme test, enten var det en bio eller en skyggestreg? Hvor langt byrde du være ellers?
Anonym skriver: Oplevede det samme sidste måned på samme test, enten var det en bio eller en skyggestreg? Hvor langt byrde du være ellers?
3+ noget
Anonym skriver: Hjælp! Tidlig test taget her til aften - er det en skyggestreg eller er der farve i? Billede med skygge henover er taget 4 minutter efter, og det andet efter længere tid
Hvornår har du testdag?
Jeg har prøvet begge dele, Denne gang så den ca ud som din 3+3 og 3+4 var der farve i
Blomste skriver: Hvornår har du testdag? Jeg har prøvet begge dele, Denne gang så den ca ud som din 3+3 og 3+4 var der farve i
Fredag! Burde være 3+2 i dag tror jeg?
Anonym skriver: Fredag! Burde være 3+2 i dag tror jeg?
Så er der jo håb endnu Har du taget en ny test her til morgen? Jeg ville vente til 3+4/5 og så prøve igen, selv om jeg selv ikke kunne lade være
Blomste skriver: Så er der jo håb endnu Har du taget en ny test her til morgen? Jeg ville vente til 3+4/5 og så prøve igen, selv om jeg selv ikke kunne lade være
Ja testede igen imorges, med samme resultat
Nu venter jeg nok lige (hvis jeg kan) til første dag for mens.
Anonym skriver: Ja testede igen imorges, med samme resultat Nu venter jeg nok lige (hvis jeg kan) til første dag for mens.
ja det er ret svært at vente, men jeg krydser fingre for at den er der
Blomste skriver: ja det er ret svært at vente, men jeg krydser fingre for at den er der
Ret sikker på at den var der her til morgen! Endda på en almindelig test
Tester igen lørdag med clearblue
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128