Har du indviet din mor (eller far) i projekt baby?
Jeg har altid synes at det var min mands og mit projekt. Ikke alle andres. Vi har to børn i forvejen og er igang med projekt baby 3. Vi har været igang i 8 måneder nu og krydser fingre for en snarlig graviditet.
Sagen er den, at min mor og hendes mand gerne vil planlægge en større rejse med os (langt væk i 3 uger). De håber på at vi kan tage afsted et sted i foråret 2022. Der er selvfølgelig vildt mange andre faktorer der spiller ind - men jeg håber jo i bund og grund på at være rigtig højgravid lige dér.
Jeg føler at jeg holder min mor for nar og glæder mig falskt, netop fordi de ikke aner noget om vores projekt. Vi ses ikke tit, da vi bor i hver vores ende af landet, men jeg ved at vi skal ses om 1,5 måned, i løbet af vores sommerferie. En ting er at snakke over telefon, men at skulle sidde ansigt til ansigt og “holde hende for nar” er noget helt andet. Og på samme tid synes jeg det er er super privat projekt.
Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal indvie hende i projektplanerne, se tiden an eller hvad Søren jeg skal gøre
Min mand synes vi skal fortælle det, hvis det gør det lettere for mig at være i. Måske er jeg allerede gravid næste gang vi ses, måske ikke.
Anmeld
Citér