Hvilken test skal jeg regne med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. juni 2021

Mabo95

Jeg har taget disse 2 ægløsningstest, de er taget på samme kop urin, men alligevel er den ene positiv og den anden negativ. Så hvilken skal jeg mon gå udfra ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2021

24 år

Profilbillede for 24 år

Tror ik nogle af dem er positive, men er meget tæt på. Teststregen er ens på begge, kontrol streg er bare mindre synlig på den ene fremfor den anden

Anmeld Citér

2. juni 2021

Mabo95

24 år skriver:

Tror ik nogle af dem er positive, men er meget tæt på. Teststregen er ens på begge, kontrol streg er bare mindre synlig på den ene fremfor den anden

Jeg tog den her tidligere idag sammen med en af dem fra babyplan, og der var babyplan heller ikke positiv, og synes altså de her med det  grønne "håndtag" er positive

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. juni 2021

24 år

Profilbillede for 24 år
Mabo95 skriver:

Jeg tog den her tidligere idag sammen med en af dem fra babyplan, og der var babyplan heller ikke positiv, og synes altså de her med det  grønne "håndtag" er positive

Den ser positiv ud

Prøv jer frem de næste par dage ?

Anmeld Citér

3. juni 2021

BabyIgen2022

Prøv premom app'en... så fortæller den dig, hvornår du peek'er og du skal ikke tænke over det her...

Anmeld Citér

3. juni 2021

Mabo95

BabyIgen2022 skriver:

Prøv premom app'en... så fortæller den dig, hvornår du peek'er og du skal ikke tænke over det her...

Den bruger jeg også. Men det er jo svært at indsætte en test når det ene mærke viser positiv og det andet negativ.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.