Mere sæd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.253 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Anonym trådstarter

En af min kærestes venner fortalte mig igår, at hvis en mand holder sig fra sex og udløsning i 14 dage og spiser et hårdkogt æg hverdag så spermer han ca. ½ - 1 liter efter de 14 dage?!

heh hvad, passer det, og hvis det gør, ville det så ikke være godt til en ÆL?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Ansemusen

Det lyder godt nok tosset det der!! Vi har holdt pause længere end det, bare fordi jeg ikke havde lyst, der kommer ikke særlig meget mere ud af den grund og nægter at tro at et æg om dagen kan gøre en liter til forskel!

Desuden forringes sædkvaliteten når manden ikke får udløsning så længe, så de hver anden dag r værd at holde sig nogenlunde til!

Anmeld

26. oktober 2009

TbCp

Anonym skriver:

En af min kærestes venner fortalte mig igår, at hvis en mand holder sig fra sex og udløsning i 14 dage og spiser et hårdkogt æg hverdag så spermer han ca. ½ - 1 liter efter de 14 dage?!

heh hvad, passer det, og hvis det gør, ville det så ikke være godt til en ÆL?

Den tror jeg godt nok ikke på.

Og ville da nødig være den kvinde det "gik ud over" efter de 14 dage

Ved dog intet om det, det lyder bare lige lovligt vildt i mine ører

Anmeld

26. oktober 2009

oo

nej, gammel sæd - heller ikke selvom det er i kolossale mængder - er ikke godt til ÆL. Det bedste er (det anbefales af fertilitetsklinikkerne) hvis din mand får udløsning ca hver 2. - 3. dag, på den måde producerer han hele tiden ny frisk sperm

jeg kan nu heller ikke forestille mig det ville være særlig rart at få pumpet 1/2 - 1 liter sperm ind i sin krop

Anmeld

26. oktober 2009

trunte89

TbCp skriver:

Den tror jeg godt nok ikke på.

Og ville da nødig være den kvinde det "gik ud over" efter de 14 dage

Ved dog intet om det, det lyder bare lige lovligt vildt i mine ører

Lige min tanke! Skulle ikke være mig han hoppede på.

Ved heller ikke noget om det, meen en liter?

Anmeld

26. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

nej, gammel sæd - heller ikke selvom det er i kolossale mængder - er ikke godt til ÆL. Det bedste er (det anbefales af fertilitetsklinikkerne) hvis din mand får udløsning ca hver 2. - 3. dag, på den måde producerer han hele tiden ny frisk sperm

jeg kan nu heller ikke forestille mig det ville være særlig rart at få pumpet 1/2 - 1 liter sperm ind i sin krop

nej selvfølgelig ikke

må man gerne have sex hvis man bare stopper inden han kommer?

Anmeld

26. oktober 2009

oo

Anonym skriver:

nej selvfølgelig ikke

må man gerne have sex hvis man bare stopper inden han kommer?

du mener at du gerne vil have sex oftere end hver 2. - 3. dag?? lad da være med at få ham til at holde igen, knald løs, hvis I vil have unger  babyer blir lavet af modne æg og heftig sperm, så det er bar eom at kombinere de to - og gerne så ofte som man orker!

Anmeld

26. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

du mener at du gerne vil have sex oftere end hver 2. - 3. dag?? lad da være med at få ham til at holde igen, knald løs, hvis I vil have unger  babyer blir lavet af modne æg og heftig sperm, så det er bar eom at kombinere de to - og gerne så ofte som man orker!

okay men har bare hørt at spermen er bedst hvis man har holdt sig til kun og gøre det hver anden til hver tredje dag?

Anmeld

26. oktober 2009

Ansemusen

Tror man siger hver anden til tredje dag, fordi man regner med at mange har det sjældnere og det heller ikke skal blive alt for uoverskueligt! Det er altså vigtigst at I har sex jævnligt og at du prøver at slappe lidt af! Det lyder som om du fokuserer ALT for meget på det, og det er i hvert fald værre end at have sex lidt for ofte (hvilket jeg ikke tror er muligt ).

SÅ klø I bare videre på!

Anmeld

26. oktober 2009

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Tror man siger hver anden til tredje dag, fordi man regner med at mange har det sjældnere og det heller ikke skal blive alt for uoverskueligt! Det er altså vigtigst at I har sex jævnligt og at du prøver at slappe lidt af! Det lyder som om du fokuserer ALT for meget på det, og det er i hvert fald værre end at have sex lidt for ofte (hvilket jeg ikke tror er muligt ).

SÅ klø I bare videre på!

hehe okay intet problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.