Må man ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.631 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Lærke90

Må man egentlig spise toms chokoladefrøer under graviditeten ? med hensyn til alcohol

Jeg troede egentlig bare at der var romessens i, men læste bag på en pakke i dag hvor der stod der alcohol (jamaica rom eller sådan noget)

Jeg lagde den pænt på plads, men er godt nok i tvivl ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Valle81

Lærke90 skriver:

Må man egentlig spise toms chokoladefrøer under graviditeten ? med hensyn til alcohol

Jeg troede egentlig bare at der var romessens i, men læste bag på en pakke i dag hvor der stod der alcohol (jamaica rom eller sådan noget)

Jeg har spist et par stykker:0)

Tror ikke nogen tager skade, men du skal spise en hel kasse med 100 stk:0)

Anmeld

26. oktober 2009

Ansemusen

Jeg har også spist fyldte chokolader fra Peter Baier med sprut i. Der er SÅ lidt id, så nogle stykker i ny og næ kan virkelig ikke skade!

Anmeld

26. oktober 2009

oo

huhuuu, godt emne!

jeg ville bare sige, at der jo også er koffein i chokolade, så man skal ikke spise ALT for mange chokoladefrøer! (min kære mand har regnet ud at man må sige 100 gram chokolade om dagen og så er man under koffeingrænsen - godt at vide når man er chokoholiker som mig )

Anmeld

26. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg tror ikke der sker det store ved at spise et par frøer.

Man kan jo også blive FOR fanatisk.

Fandt lige denne lille video:

http://www.youtube.com/watch?v=wT6Yp6vTQMA

Anmeld

27. oktober 2009

Lærke90

Tak for jeres svar.. Men ja tror bare jeg prøver at holde mig fra det.. Det var nemlig til en kage  Så tror bare at jeg bruger en anden chokolade, selvom der ikke burde ske noget ved det..

Anmeld

27. oktober 2009

Tina2

Lærke90 skriver:

JA! Spis du bare... Det er virkelig så lidt der er deri, så det skader ikke spor..... Man skal jo heller ikke gå hen og blive total fanatisk..... Så gå du bare igang med frøerne;-)

Anmeld

27. oktober 2009

Lærke90

godt at høre, så skal jeg ikke have dårlig samvittighed hvis jeg går hen og spise en under min graviditet

Anmeld

27. oktober 2009

Mira0911

Lærke90 skriver:

Dem har jeg spist nogen stykker af, da jeg var gravid - Min datter har ikke taget skade af det...

Så tror ikke du skal være bekymret...

Pludselig er alt farligt at spise når man er gravid  - Skulle ikke undre mig at det bliver sådan engang...

Anmeld

27. oktober 2009

Valle81

Lærke90 skriver:

godt at høre, så skal jeg ikke have dårlig samvittighed hvis jeg går hen og spise en under min graviditet

Nej det skal du bestemt ikke:0)

Jeg sidder faktisk og spiser en lige nu:0) He he:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.