åh drømmeuddannelsen i sigte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
4 svar
7 synes godt om
1. juni 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ihh...

jeg skal til samtale og muligvis RKV vurdering torsdag den 10 juni...

åh jeg har bare en fantastisk fornemmelse i maven om at det nok skal lykkes at få uddannelsen og også få et arbejde som jeg har det godt med...

jeg vil gerne være ernæringsassistent og arbejde i køkken hos et børnehus eller i kantinen på en skole...

og ja nu skal jeg til samtale hos Restaurant og hotelskolen næste torsdag :D

hun var fantastisk at snakke med i telefonen og jeg tror bare at vi kommer til at kunne snakke godt sammen...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Wampires skriver:

ihh...

jeg skal til samtale og muligvis RKV vurdering torsdag den 10 juni...

åh jeg har bare en fantastisk fornemmelse i maven om at det nok skal lykkes at få uddannelsen og også få et arbejde som jeg har det godt med...

jeg vil gerne være ernæringsassistent og arbejde i køkken hos et børnehus eller i kantinen på en skole...

og ja nu skal jeg til samtale hos Restaurant og hotelskolen næste torsdag :D

hun var fantastisk at snakke med i telefonen og jeg tror bare at vi kommer til at kunne snakke godt sammen...

Stort tillykke! Håber det kommer til at gå fantastisk for dig

Anmeld Citér

1. juni 2021

Wampires

MamaGulloev skriver:

Stort tillykke! Håber det kommer til at gå fantastisk for dig

mange tak :D

jeg kan slet ikke tro på at jeg er nået hertil..

jeg måtte opgive min indgansbillet til uddannelsen da jeg gik ned med stress og angst..

så bare at få chancen for måske at starte alligevel er fantastisk :D

Anmeld Citér

1. juni 2021

Optimom

Profilbillede for Optimom

Dejligt at du er kommet oven på igen og har fundet noget du har lyst til. De køkkenansvarlige i børnehaver jeg har kendt er også super velligt at børn, forældre og personale. De gør alle gladere med god mad. Og har arbejdstider der passer med et famillieliv, modsat mange kokke. 

Anmeld Citér

2. juni 2021

Wampires

Optimom skriver:

Dejligt at du er kommet oven på igen og har fundet noget du har lyst til. De køkkenansvarlige i børnehaver jeg har kendt er også super velligt at børn, forældre og personale. De gør alle gladere med god mad. Og har arbejdstider der passer med et famillieliv, modsat mange kokke. 

Jeg er ikke helt ovenpå igen, men jeg kan bare heller ikke blive ved med at sidde stille med hænderne i skødet.. Jeg kæmper hver dag og det går den rigtige vej...

ja de madmødre jeg har mødt i børnenes vuggestue/børnehaver er fantastiske.. jeg har snakket en del med dem netop da jeg overvejede om det var den vej jeg ville..

madmor i den nuværende vuggestue er genial til at få selv kedelige fiskefridaller til at ligne gourmetmad... jeg elsker at se billeder af det mad hun laver til børnene..

ja netop arbejdstiderne betyder utrolig meget for hvor jeg søger henad..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.