Negativ test på 4+0 trods gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.441 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2021

Anonym trådstarter

Har nogen af jer prøvet at teste negativ på 4+0 og alligevel være gravid med en positiv test senere? 

Jeg spørger fordi jeg har været så sikker på at jeg er gravid den sidste uge, men kan ikke teste positiv, så er lidt forvirret. Venter tålmodigt på afklaring, men ville lige høre jeres erfaringer i mellemtiden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2021

Anonym

Hej, jeg står i samme situation. Er også 4+0 idag men tester negativ og har ellers de rigtige tegn på graviditet og ingen tegn på mens

Man må bare have lidt tålmodighed, selvom det er svært Jeg har dog hørt om nogle der først har testet positiv 6+0, så krydser finger. 

Anmeld Citér

1. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej, jeg står i samme situation. Er også 4+0 idag men tester negativ og har ellers de rigtige tegn på graviditet og ingen tegn på mens

Man må bare have lidt tålmodighed, selvom det er svært Jeg har dog hørt om nogle der først har testet positiv 6+0, så krydser finger. 

Ej hvor spændende, så krydser jeg for os begge to   opdater endelig! 

Anmeld Citér

1. juni 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Har nogen af jer prøvet at teste negativ på 4+0 og alligevel være gravid med en positiv test senere? 

Jeg spørger fordi jeg har været så sikker på at jeg er gravid den sidste uge, men kan ikke teste positiv, så er lidt forvirret. Venter tålmodigt på afklaring, men ville lige høre jeres erfaringer i mellemtiden

Jeg testerede i min første graviditet først positiv 4+3. Jeg havde som dig en klar ide om at jeg var gravid. Testen var ultra ultra svag! Først flere dage efter var den fin tydelig.

Anmeld Citér

1. juni 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Ja. Jeg var 5+3 før jeg kunne teste svagt positivt 

Anmeld Citér

1. juni 2021

Altea

Det er meget sjældent man ikke kan teste positivt 4+0, da hcg ved langt de fleste ligger omkring 100 på dette tidspunkt.

Ofte er det fordi æl har ligget lidt senere, og man derfor er kortere henne end man tror, da msn jo altid regner 2+0 ved æl, selvom den først ligger på cyklusdag 20 fx

Anmeld Citér

2. juni 2021

Mom2be2022

Anonym skriver:

Ej hvor spændende, så krydser jeg for os begge to   opdater endelig! 

Det var ikke min tur denne gang, så må prøve igen  håber det lykkes dig

Anmeld Citér

2. juni 2021

Anonym trådstarter

Moth skriver:

Det var ikke min tur denne gang, så må prøve igen  håber det lykkes dig

Øv! så håber jeg det lykkes næste gang

Her er der stadig ingen afklaring..

Anmeld Citér

2. juni 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Ved mine drenge har jeg først kunne teste positivt 5+ (testene har dog været svagt positiv OVER tid 4+noget)

Anmeld Citér

20. februar 2022

Anonym

Kære Ano, nå jeg spørge om du har gravid? Går igennem det samme her nemlig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.